Gå til innhold

kan noen hjelpe meg å velge mellom 2 surround?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heheheh.... ca 500kr for en surroundpakke??#¤!?

Jeg føler et sterkt behov for å komme med forslag til et annet anlegg! Jeg vil kanskje tro at du er bedre tjent med å bruke 5-700kr på et surround headset. Men, fortell gjerne hva du planlegger å bruke det til, så blir det litt lettere å foreslå noe. Og, hva er grensen på budsjettet ditt?

Edit: Preporsisjoner er kjekt

Knut

Endret av enemigo
Lenke til kommentar

Haha. jeg vet veldig godt at dette er veldig lite penger på surround anlegg. Men til mitt bruk tror jeg det vil holde lenge nok. Jeg skal bruke det til film,tv,spill osv, Men siden jeg ikke stiller store krav til dette, tror jeg det vil holde! Jeg vil helst holde meg til de prisene som er satt der.

Lenke til kommentar

De produktene du linker til vil sikkert få det til å høres ut som lyden kommer fra forskjellige retninger når du spiller og ser film. Jeg hadde nok personlig vurdert et 2.1 sett i samme prisklasse, som Marius_EV sier. Hvis du absolutt må ha surround bør du først sjekke om du får tak i et brukbart 5.1 sett brukt!

Jeg har ikke hørt om noen av de produktene du foreslår, og vet derfor ikke om det ene er merkbart bedre enn det andre.

Knut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...