anon12234 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 ska på paintball med klassen min om noen uker, gleder meg til å høvvle over de med baller så det gjomer etter. jeg er eneste som vet basic triksene. har hørt at det er lurt å holde geværet med en hånd, og bare bevege pekefinger på avtrekker så raskt som du klarer....stemmer dette?, at man bare skal spraye ivei? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Har aldri blitt truffet. Men så har jeg bare lekt ca. 20 ganger med ultra-amatører... Edit: Leif. Endret 9. november 2004 av Goophy Lenke til kommentar
entonic Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 1. plass, kule rett i pungen, 2 ganger2. plass, headshot, 1 gang 3. plass, låret, 7 ganger Auch?! jeg har selv aldri spilt paintball men tror det å bli truffet i kuken gjør rimelig vondt!! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 (endret) Jeg spillte med noen jeg var på leir med i England, og da brukte vi ikke-eksploderende baller. Siden vi var 14 stykker, og bare 3 av oss hadde gjort det før, hadde vi regler som forbød skudd nærmere enn tre meter. En tysker jeg spillte med ble allikevel skutt tre ganger på 50 cm avstand, og treffpunktene ble helt blåsvarte etterpå. AU! Endret 9. november 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 det er jo noen som bruker isfrossne kuler! Lenke til kommentar
notnA Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 det er jo noen som bruker isfrossne kuler! Lurer på om maska hadde tålt en sånn kule fra f.eks 3m. Noen som er villige til å prøve? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 det er jo noen som bruker isfrossne kuler! Idioti... Lenke til kommentar
notnA Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Har aldri blitt truffet. Men så har jeg bare lekt ca. 20 ganger med ultra-amatører... Edit: Leif. Då må de være sinnsykt dårlig de du spilte med. Har svært mye med tilfeldigheter å gjøre. Er du kanskje übertynn? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 ble en gang skutt i ryggen av team på under en halv meters hold. kjente det gikk kaldt nedover ryggen på meg. var rimelig satt ut noen minutter da ja! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg lå i ei grøft, bruttern sneik seg opp bak meg. Han kjørte løpet opp mot rompa mi og skøyt 5 skudd. Kjekt å blø fra fiseringen ja. Klarte ikke sitte på ei uke. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg lå i ei grøft, bruttern sneik seg opp bak meg. Han kjørte løpet opp mot rompa mi og skøyt 5 skudd. Kjekt å blø fra fiseringen ja. Klarte ikke sitte på ei uke. Haha! :lol Paintball skal prøves altså. Høres så tøft ut. Lenke til kommentar
notnA Skrevet 14. november 2004 Forfatter Del Skrevet 14. november 2004 Jeg lå i ei grøft, bruttern sneik seg opp bak meg. Han kjørte løpet opp mot rompa mi og skøyt 5 skudd. Kjekt å blø fra fiseringen ja. Klarte ikke sitte på ei uke. Haha! :lol Paintball skal prøves altså. Høres så tøft ut. Jeps.. Er absolutt verdt "the occasional pain" Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har bare prøvd det en gang. Vi hadde vært så flink i militæret at befalet fant ut at de skulle ta oss med på paintball. En eller annen jævel traff meg midt i strupehodet, DET anbefales ikke Men det som var best av alt var at i den siste kampen så plaffet vi vekk det andre laget helt til den ene av sersjantene våre var igjen. Han lå bak noen tønner, men jeg klarte å snike meg rundt han. Fra 2m hold ga jeg 3 salver rett i ræva på han, det var en god følelse Lenke til kommentar
notnA Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 *Lengte etter å spille* Tullevinter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå