notnA Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Verste treffen du har tatt/tatt imot. Post dem her! Bilder er velkommene! Og diskutere paintball generelt Min verste: Headshot på ca 5m.. Endret 17. november 2004 av notnA Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Traff du, eller ble du truffet? Lenke til kommentar
notnA Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Ble truffet Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har faktisk ikke spillt paintball enda. Tydeligvis gått glipp av noe Får du forresten låne susp på steder som leier ut paintball-utstyr? Tenker den er litt utsatt, ville vært drit å skade den for livet Lenke til kommentar
tøs Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 T-Sjorte og boxer + maske full krig, etter et par bayere på skauen sammen men gutta.. Verst treff? er ikke sikker, syntes alle var ille egentlig Lenke til kommentar
brillan Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 penis uten susp. = ingen LarsP junior Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ingen fare, skal ikke få unger uansett. Visse gener bør rett og slett ikke spres videre. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 penis uten susp. = ingen LarsP junior :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ble truffet i tinningen fra noen meters hold og med en kraftig faen av en pb markør. Begynte å blø og måtte avbryte en stund for å behandle "krigsskaden" Eller så ble eg truffet i ryggen 3ganger på nøyaktig samme sted og hadde den styggeste blåmerket ever. Lenke til kommentar
lugah Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det verste er vel da jeg ble truffet i halsen, enda jeg bruker halsbeskytter så hadde ballen klart og snike seg innunder beskyttelsen. Og ballen knuste ikke en gang, og da gjør det ekstra vondt. Har en annen og så også gjorde noe helvette vondt, første gang jeg spilte kom det to sykker bak meg og la igjen 20skudd i ryggen på meg vær fra ca 2m hold. Det gjorde også vondt. Bruk en god maske, halsbekytter, hanskere og susp så er det værste dekket. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 ble truffet midt i mellom øya fra andre siden av banen jeg, var vell rundt 25m der og det var over hindringer og alt, heldigvis før vi "begynte" da Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Tja.. Nakken på ca 3 meters hold var digg, så var det ein som sneik seg inn på baksida av øyret mitt. =) Ellers så har eg ein haug med headshots på nært hold og ein del oppsvulma fingrar.. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Bak øret fra 3-4 m.. pep greit i øret da ;P Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Skøyt en kamerat av meg i kjeften, han tok av masken og reiste seg opp. Kulene var uttørket så han spyttet støv en stund fremover og hadde en løs tann... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Bak øret fra 3-4 m.. pep greit i øret da ;P Been there. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 penis uten susp. Ødelagt fremtid.. Stakkar Lenke til kommentar
lugah Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 ble truffet midt i mellom øya fra andre siden av banen jeg, var vell rundt 25m der og det var over hindringer og alt, heldigvis før vi "begynte" da Bruker dere ike masker eller? Hvis du har maske er det såklart best og bli truffet i maska da du ikke merker en dritt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 ble truffet midt i mellom øya fra andre siden av banen jeg, var vell rundt 25m der og det var over hindringer og alt, heldigvis før vi "begynte" da Bruker dere ike masker eller? Hvis du har maske er det såklart best og bli truffet i maska da du ikke merker en dritt... Noen masker har sånne små åpninger foran munnen. Jeg ble truffet der og skallet på ballen skar opp leppen min Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 ble truffet midt i mellom øya fra andre siden av banen jeg, var vell rundt 25m der og det var over hindringer og alt, heldigvis før vi "begynte" da Bruker dere ike masker eller? Hvis du har maske er det såklart best og bli truffet i maska da du ikke merker en dritt... har du kunn spilt med kasting av de tingene eller? selvfølgelig merker man de når de kommer overaskende på deg midt mellom øya da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå