Bublegum Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Dette har det sikkert vært spurt om tidligere og det finnes sikkert mange forskjellige meninger, men jeg er interesert i å høre andres meninger om dette. Har den største taisol kjørleren med en zalman 80mm vifte på. Har en Athlon 1400, ligger på 46 grader uten belastning. Hovedkort MSI K7T Turbo. Har hørt om andre som kommer under 40 grader på dette oppsettet med andre kjørlere, noen med erfaringer?. Har også en SILENT VIKING men med den kommer jeg ikke under 48 grader.(bruker selfølgelig a.silver 3) Lenke til kommentar
christt Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Hva med en Alpha? Bra, men dyr... Lenke til kommentar
chma Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 her er den beste: Swiftech CPU-kjøler, u/vifte MCX462B - SocketA og den dyreste!: 645 hos microplex, pluss en vifte (du velger selv) ca 155 nok...., dyrt men det beste du kan få tak i:) mvh Christian Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Du kan jo stille ned kjernespenningen en smule, og vinne noen gratis grader. Lenke til kommentar
Cueball Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hei! Jeg kan ikke tilføre så mye positivt i denne tråden men: Er det noen som har greie på om Thermalright AX7BX fungerer godt sammen med en "laveffekt" vifte? (som papst 12dB eller 19dB) Kjøleren ser lovende ut.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå