Gå til innhold

Hvilken laptop varer lengst?

Anbefalte innlegg

Hvilke merker (PC) kan man regne med varer lengst? Jeg tenker da mest på "innmaten", ikke hvor solid konstruksjonen er. Jeg hører at IBM er suveren på byggekvalitet, men er ikke mye av innmaten (harddisk, hovedkort, RAM, skjermkort osv.) den samme i de fleste merker? Jeg vil helst ha noe som varer i 5-10 år...

Jon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Definer hva du mener med "varer"?

Tror du generelt vil ha STORE vansker med å finne noe som hardware-messig holder koken i 5-10 år, tenk etter selv hvor vi var for 5 eller 10 år siden...

Hilsen ponke

Med "varer" mener jeg at ingen vital del tar kvelden. Jeg er ikke ute etter en PC som fortsatt kan spille de nyeste spillene om 5 år.

Jon

Lenke til kommentar
Definer hva du mener med "varer"?

Tror du generelt vil ha STORE vansker med å finne noe som hardware-messig holder koken i 5-10 år, tenk etter selv hvor vi var for 5 eller 10 år siden...

Hilsen ponke

Forresten, min kollega har en 5 år gammel HP som fungerer helt perfekt. Har hørt om mye eldre Toshiba'er og IBM'er som fungerer. Mye vil vel avhenge av antall brukstimer... Min egen 3.5 år gamle Dell Inspiron synger på siste verset, men den har blitt brukt veldig mye!

Jon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...