mikaelt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har en VW Golf 1,8CL. Når jeg legger helt over, så begynner bilen å "hyle". Er det servoen? Hva kan gjøres? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Noe lyd vil du ha ved fult utslag, men skal nok ikke "hyle" Sjekket at du har nok servo olje? Endret 26. oktober 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Nei, har ikke gjort det. Fikk fortalt at det kunne være venstre hjullager... Det kan vel ikke stemme, kan det vel? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Aner ikke, men hadde noen stygge lyder på egen bil når jeg la mye over, og det var i mangel av servo-olje. Så det kan jo være verdt å sjekke. Endret 26. oktober 2004 av Goebbels Lenke til kommentar
FunC Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 når du legger helt over vil det bli mye for servopumpa og da vil det komme en hyle lignende lyd. Men kan også komme av lite servo olja, luft i den, slakk reim til pumpa. Men kommer lyden bare når bilen er i bevegelse kan det vel være noe annet. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Problemet forekommer når bilen står stiller, og jeg vrir på rattet. Jeg hører også en liten dure lyd når jeg beveger litt på rattet. Lenke til kommentar
FunC Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 da er det nok servopumpa som jobber. Vanskelig å si om det er normal lyd eller ikke uten å høre det Men ikke uvanlig at det kommer litt lyd når man vrir på rattet. Men som sagt ikke godt å si om det er unormalt eller ikke uten å høre det Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Løste problemet. Skiftet reima som drev servo-pumpa. Fylt også på med servo-olje. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå