Gå til innhold

Hvordan bruke BIN filer.

bachmann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sorry men jeg klarer ikke gi meg..

simalarion - Siden han har en bin fil drar du den konklusjonen at han har piratkopiert programvare liggende på den..

Dra den konklusjonen du, men slutt å plag oss andre med den.

Forby bin filer - kan inneholde pirat materiale.

Forby våpen - kan drepe folk.

Sorry, IQ syker til 42 når jeg blir irritert.

Ehh har du lest innlegene mine? tror ikke det. Jeg har nå også forklart at det med politianmeldelse var en spøk, noe jeg regnet med alle forstod.

Råder det til å lese trådstarters første innlegg også det er der poenget med at han lastet ned bin filer som han ikke viste hvordan han skulle bruke!.

Når det gjelder søppel i en post-viser det seg at de blir mest populære også, en slags se og hør effekt.

har ikke lest inleggene nei, nettopp fått montert ett nytt spam filter på hornhinnene mine :cool:

Skjønte nok at annmeldelsen var en spøk, ikke det jeg reagerte på.

Det at han ikke visste hvordan han skulle behandle bin filene, sier heller "nada nix zip" eller ingenting om du vil, om at det er pirat greier han holder på med. Og at dine poster var like lite nødvendige som mine.

Sorry igjen, bensin på bålet form i dag :p

Men lover å gi meg nå :roll:

Endret av douwd
Lenke til kommentar
Dere er nå notert å kan forvente politi anmeldelse, hvor naiv kan man bli når man tar opp dette på et offisielt forum

Hva hvis noen hadde hjulpet ham med å ta ISO av en CD han eier og har, å ungå slitasje og bruk av original CD'en, tatt med seg CDen hjem ved en feil, laget ISO av den og latt ham laste den ned. for Det er ikke noe ulovlig i å brenne CD'er osv fra originalt eide CD'er til privat bruk hvis du har lisens på programvaren.... Du kan brenne så mange CD'er du vil bare du ikke overskreder antallet lisenser i bruk samtidig.

Endret av Jahve
Lenke til kommentar

Jeg kan komme med et svar om *.cue fila jeg da, er det en film funker ikke dette.

Lag en txt fil med dette innholdet:

FILE "navnet_på_bin_fila.BIN" BINARY

TRACK 01 MODE1/2352

INDEX 01 00:00:00

Så lagrer du fila med samme navn som bin fila -*.bin +cue til slutt hvis noen skjønte det, så bruker du nero, deamon , imagedrive eller hva du måtte ønske.

Lenke til kommentar
Jeg kan komme med et svar om *.cue fila jeg da, er det en film funker ikke dette.

Lag en txt fil med dette innholdet:

FILE "navnet_på_bin_fila.BIN" BINARY

TRACK 01 MODE1/2352

INDEX 01 00:00:00

Så lagrer du fila med samme navn som bin fila -*.bin +cue til slutt hvis noen skjønte det, så bruker du nero, deamon , imagedrive eller hva du måtte ønske.

Det visste jeg ikke! takk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...