enden Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 To moderatorer har alt bedt dere holde dere til emnefeltet. Jeg deler ut advarsler til alle innlegg som ikke overholder dette fra nå av! Lenke til kommentar
douwd Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Sorry men jeg klarer ikke gi meg.. simalarion - Siden han har en bin fil drar du den konklusjonen at han har piratkopiert programvare liggende på den.. Dra den konklusjonen du, men slutt å plag oss andre med den. Forby bin filer - kan inneholde pirat materiale. Forby våpen - kan drepe folk. Sorry, IQ syker til 42 når jeg blir irritert. Ehh har du lest innlegene mine? tror ikke det. Jeg har nå også forklart at det med politianmeldelse var en spøk, noe jeg regnet med alle forstod. Råder det til å lese trådstarters første innlegg også det er der poenget med at han lastet ned bin filer som han ikke viste hvordan han skulle bruke!. Når det gjelder søppel i en post-viser det seg at de blir mest populære også, en slags se og hør effekt. har ikke lest inleggene nei, nettopp fått montert ett nytt spam filter på hornhinnene mine Skjønte nok at annmeldelsen var en spøk, ikke det jeg reagerte på. Det at han ikke visste hvordan han skulle behandle bin filene, sier heller "nada nix zip" eller ingenting om du vil, om at det er pirat greier han holder på med. Og at dine poster var like lite nødvendige som mine. Sorry igjen, bensin på bålet form i dag Men lover å gi meg nå Endret 26. oktober 2004 av douwd Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Edit: Oops, moderatorene tok på seg opprørspolitihattene - veldig godt innlegg fjernet for å unngå advarsel. Endret 26. oktober 2004 av gspr Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Virker som om spørsmålet er besvart nå. På tide å stenge av... Lenke til kommentar
barvini Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvis man ikke har .cue-filen kan man konvertere .bin-filen til en .iso-fil. Les om programmet Bin2Iso og last det ned her: Bin2Iso Lenke til kommentar
bachmann Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 jøjje meg for en debatt d ble av et uskyldig spørsmål Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 http://www.afterdawn.com/guides/archive/bi...e_with_nero.cfm Guide til Nero. Virker så å si på de fleste andre brenne programmer også Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 jøjje meg for en debatt d ble av et uskyldig spørsmål Går alltid villt for seg på hw.no`s forum... Anbefaler deamon tools btw.. Skal du brenne, så bruk nero`s Burn Image funksjon.. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 http://www.afterdawn.com/guides/archive/bi...e_with_nero.cfm Guide til Nero. Virker så å si på de fleste andre brenne programmer også her var det snakk om at man ikke hadde cue file den guiden forutsatt at cue fila var tilstedet Lenke til kommentar
bachmann Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 OK har fått til å funke, så jeg er fornøyd jeg, humor detta her ja Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 godt at du fant noe fornuftig info innimellom all skittkastinga Lenke til kommentar
Jahve Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Dere er nå notert å kan forvente politi anmeldelse, hvor naiv kan man bli når man tar opp dette på et offisielt forum Hva hvis noen hadde hjulpet ham med å ta ISO av en CD han eier og har, å ungå slitasje og bruk av original CD'en, tatt med seg CDen hjem ved en feil, laget ISO av den og latt ham laste den ned. for Det er ikke noe ulovlig i å brenne CD'er osv fra originalt eide CD'er til privat bruk hvis du har lisens på programvaren.... Du kan brenne så mange CD'er du vil bare du ikke overskreder antallet lisenser i bruk samtidig. Endret 26. oktober 2004 av Jahve Lenke til kommentar
bachmann Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvordan visste du at det var det som skjedde?? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg kan komme med et svar om *.cue fila jeg da, er det en film funker ikke dette. Lag en txt fil med dette innholdet: FILE "navnet_på_bin_fila.BIN" BINARY TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 Så lagrer du fila med samme navn som bin fila -*.bin +cue til slutt hvis noen skjønte det, så bruker du nero, deamon , imagedrive eller hva du måtte ønske. Lenke til kommentar
barvini Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg kan komme med et svar om *.cue fila jeg da, er det en film funker ikke dette. Lag en txt fil med dette innholdet: FILE "navnet_på_bin_fila.BIN" BINARY TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 Så lagrer du fila med samme navn som bin fila -*.bin +cue til slutt hvis noen skjønte det, så bruker du nero, deamon , imagedrive eller hva du måtte ønske. Det visste jeg ikke! takk Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Man lærer noe nytt hver dag Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Flyttes til programvare da denne posten har null og niks med "annet om hardware" å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå