bachmann Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvordan kan jeg få BIN filene som jeg har lastet ned til å virke, hvilket prog trenger jeg? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det er bare å brenne bin filene på en CD, eller bruke Video LAN Client hvis det er en film. http://www.videolan.org/ Lenke til kommentar
bachmann Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 øøh ok, men er det ikke noen prog som kan sette opp en virtuell CD-spiller eller noe??? Når jeg eventuellt skal brenne, må jeg gjøre noe spesielt da?? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Dere er nå notert å kan forvente politi anmeldelse, hvor naiv kan man bli når man tar opp dette på et offisielt forum Endret 26. oktober 2004 av simalarion Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Du kan bruke deamon tools... Det lager en virtuell cd-rom for deg. I nero bare velger du "burn image" så går resten av seg selv... Hva har du forresten lastet ned? Lenke til kommentar
bachmann Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Ok TAKKER, har ikke lastet ned noe, BARE back up Lenke til kommentar
gspr Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Dere er nå notert å kan forvente politi anmeldelse, hvor naiv kan man bli når man tar opp dette på et offisielt forum Hva snakker du om? Hvorfor antar du at alle CD-images er lastet ned ulovlig? Jeg har hauger på hauger av 100% redistribuerbare CD-images. Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Bare husk å få tak i .cue filen, uten den er .bin-filen lost. .cue filen er som regel under 1KB stor, men er like viktig fordet Lenke til kommentar
bachmann Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Aha, bra du sa Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Dere er nå notert å kan forvente politi anmeldelse, hvor naiv kan man bli når man tar opp dette på et offisielt forum skal jeg anmelde DEG for trakasering kanskje?.....*humor* En del linux distroer som er i bin/cue. Til trådstarter anbefaller jeg på det sterkeste Daemon Tools . Veldig enkelt og genialt prog, tar ikke mye plass på disken heller. Den lager 1-6(?) partisjoner som du kan montere image filer i, (du kan selvfølgelig velge om du vil ha så mange, eller om du vil ha dem i det hele tatt). Endret 26. oktober 2004 av MrLeftfield Lenke til kommentar
zhitler Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kan jo bare legge til en cue etterpå,hvis man vet åssen da selvsagt! Men enklest å ta den med i samme slengen..hehe Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Bare husk å få tak i .cue filen, uten den er .bin-filen lost. .cue filen er som regel under 1KB stor, men er like viktig fordet om du har andre cue filer, så kan du kopiere denne og endre den med filnavnet på den .bin fila du skal brenne Works like a charm Lenke til kommentar
bachmann Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Deamon Tools skal prøves. Thanks!! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) haha så du \dere tror det er lovlig filer- enda fler naive sjeler Haddet det vært det, haddet han garnatert vist hva det var-det sier jo alt å det forstår du også Endret 26. oktober 2004 av simalarion Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvis du laster ned f.eks. americasarmy220.bin (bruker eksempelet fordi det er gratis og tar ca. en cd) fra en eller annen plass, så ligger alltid .cue - filen der og. men det er jo like greit å bruke .iso- det er på samme måte bare at du ikke trenger annet en 1 fil (virker fint med daemontools) Lenke til kommentar
bachmann Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Gå å plag noen andre, dust Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det er lovt til å kopiere til eget bruk (så lenge du har orginalen(ett eller annet i den duren)). Og du bruker .bin filer til å lage image-filer for å lagre cd-er rett på pc-en Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Gå å plag noen andre, dust voksent! Endret 26. oktober 2004 av simalarion Lenke til kommentar
Rufati Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 .cue fila er da vel ikke så utrolig viktig. Deamon trenger dein ikke, ikke nero heller for den del. Den er bare oppskrytt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå