Wabby Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Link: http://www.vodafone.jp/english/products/ki...02sh/index.html Vodaphone selger den kun med abbn. Noen som vet sider hvor den selges? Var inne på japansk Sharp side og sendte dem mail, etter å ha gjettet meg rundt på japanske sider... vet ikke om den kom riktig. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 tror den er ment for CDMA nettet og ikke for GSM, så den vil ikke fungere i norge! ihvertfall ikke enda! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 tror den er ment for CDMA nettet og ikke for GSM, så den vil ikke fungere i norge! ihvertfall ikke enda! Det står i klartekst GSM 900 og 1800 på specs siden, så jeg trur den vil funke =) Lenke til kommentar
knut_89 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det er så mange kule mobiler som kommer nå, med binding til Vodafone! Men hvis jeg kjøper en mobil, som har gsm nettverk-funk., fra utlandet som er bundet til Vodafone, går det da ann å låse den opp på noen måte lovligt??? Slik at jeg kan bruke mitt gamle telenor/netcom sim uten prob. slik som mobiler man kjøper i Norge?? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det er så mange kule mobiler som kommer nå, med binding til Vodafone! Men hvis jeg kjøper en mobil, som har gsm nettverk-funk., fra utlandet som er bundet til Vodafone, går det da ann å låse den opp på noen måte lovligt??? Slik at jeg kan bruke mitt gamle telenor/netcom sim uten prob. slik som mobiler man kjøper i Norge?? Ja, du kan kjøpe Sharp GX30 i Sverige feks, og bruke mumien.se til å åpne den for deg. Jeg har bestilt en, og venter min en av de nærmeste dagene.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvorfor kan ikke slike ting også komme til Norge. UTENTVIL EN STILIG TELEFON Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Hvorfor kan ikke slike ting også komme til Norge. UTENTVIL EN STILIG TELEFON Av hovedsakelig 2 ganske enkle grunner... (Nb:Gjelder denne telefonen) 1. Vodaphone finnes ikke i Norge; 2. Det gjør ikke sharp heller Endret 27. oktober 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå