Theoneask Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg går på ein videregåande skule der det hittel har vore lite sikkerhet på internett....men no har dei fått nytt system og har begynt å sperre alt mulig som er kjekt å gjer på i timene.. når jeg prøver å komme innpå ting til døme blink og msn kjem det bere siden kan ikke vises errer lurte på om noen her kunne hjelpe meg med dette problemet.. hadde vore veldig bra.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Til MSN har man jo webmessenger.msn.com da Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 joda..det hadde eg helt til den og vart sperra Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 joda..det hadde eg helt til den og vart sperra hvis de har stengt webmessenger må de jo ha stengt HTTP-porten også, dvs at du ikke har tilgang til internett i det hele tatt...?? Eller har de bare deaktivert en eller annen script/plug-in, da kan du jo bare installere Mozilla Firefox (Opera er sikkert std.). Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 kan jo hende de bruker proxy og at adressen er blokkert da Får jo warning i Opera om at det kanskje ikke fungerer (de har jo selvsagt forsikret seg at det faktisk ikke fungerer) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Last ned realtunnel så kan du bruke msn fritt http://www.realtunnel.com/ Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 internett funker fint det..bere visse sider som har blitt sperra.. jeg er ikke helt sikker på korleis dei gjer da... prøvde med opera i dag, men gjekk heller..kom so kan ikkje koble til tjenaren error..e det noke poeng i å prøve firefox og? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Last ned realtunnel så kan du bruke msn fritt hadde sikkert gått bra det visst det bere gjekk an å instalere msn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå