Catod Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei! Har lasta ned ei divx fil på dc++. Filen fungerer ikke og jeg klarer ikke å slette den. Feilmeldingen som kommer opp er at filen blir brukt av et annet program. Dessuten låser maskinen seg når jeg prøver å slette eller flytte på filen. Forslag til hvordan jeg kan slette den? (Jeg bruker winxp) Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Prøv å restart i safe mode (f8 under oppstart) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvis det er enb .avi-fil du har lasta ned, så finnes det verktøy som kan slette den for deg... Google litt etter avi remover elns... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Start ett kommandovindu - Start -> Run -> CMD Finn frem til katalogen hvor filen ligger ved hjelp av kommandoen cd Start opp TASK MANAGER og stopp EXPLORER prosessen under Processes tabben (alle sammen). Gå tilbake til kommandovinduet og skriv "del navnetpåfilen" og trykk enter. Nå skal filen være borte. Start explorer igjen ved å skrive "explorer.exe" og lukk vinduet ved å skrive "exit" Fønks? _ johanf Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvis det er enb .avi-fil du har lasta ned, så finnes det verktøy som kan slette den for deg... Google litt etter avi remover elns... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 er det ikke at dc++ f.eks. ligger å laster opp denne fila til andre, og derfor kan du ikke slette den? Prøv å avslutt alle unødvendige programmer først. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 filen kan antageligvis slettes via utforskervinduet i nero, hvis du har dette installert. Lenke til kommentar
FivestarBob Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 test dette.. http://www.tweakxp.com/printTweak.aspx?id=1467 Lenke til kommentar
Catod Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Det funket ikke å starte windows i safemodus. Ska prøve meg på det siste forslaget ved å slette ei fil i registeret. Men hvordan tar jeg backup før jeg sletter fila? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det aller enkleste er å bruke programmet DrDelete. Google etter DrDelete. Lenke til kommentar
Catod Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Start ett kommandovindu - Start -> Run -> CMD Finn frem til katalogen hvor filen ligger ved hjelp av kommandoen cd Start opp TASK MANAGER og stopp EXPLORER prosessen under Processes tabben (alle sammen). Gå tilbake til kommandovinduet og skriv "del navnetpåfilen" og trykk enter. Nå skal filen være borte. Start explorer igjen ved å skrive "explorer.exe" og lukk vinduet ved å skrive "exit" Fønks? _ johanf Dette fungerte ikke. Når jeg skrev "del Shrek 2...." og trykte enter fikk jeg beskjed at programmet ikke fant filen. Merkelig fordi når jeg skrev dir så fant jeg den i mappa... Skal prøve å laste ned drdelete. Lenke til kommentar
Catod Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 drdelete var jo genialt og funket som bare det! Takk for alle svar! Lenke til kommentar
-= El Diablo =- Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Når jeg skrev "del Shrek 2...." og trykte enter fikk jeg beskjed at programmet ikke fant filen. Merkelig fordi når jeg skrev dir så fant jeg den i mappa... Dette er p.g.a. måten lange filnavn/filer med navn som inneholder mellomrom blir håndtert i kommandolinje-modus. Prøv: del "Shrek 2" Dvs. bruk anførselstegn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå