Lord Hell Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Hei..på tide med ny skjerm.. har kjøpt meg en flott skrivepult som er helt flat Den gamle crt skjermen min tar for mye plass på den! og det er på tide med en Lcd skjerm.. problemet er da at jeg skal spille Doom III Half life 2 og andre fete spill som ellers krever kjapp respons. Har lest at mange ikke anbefaler 19 tommer Lcd skjerm til spilling pga Ghosting (ettersleng) og jeg vil ikke ha noe ettersleng i det hele tatt Benq17 FP783 12ms ser bra ut. er det noen bedre ? jeg bruker også pcen til å se dvd og litt bilde editering og videoedetering. som sagt så er jeg litt kresen så jeg legger gjerne på en 1000 lapp for ekstra kvalitet 17" iiyama E431SEr jo den som vant testen til hardware men er fortsatt litt usikker.. NEC 1760 NX Kom jo på delt 3 plass i spilletesten og 3 plass i bilde og film testen... Endret 26. oktober 2004 av Lord Hell Lenke til kommentar
apwr Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Nec 1760NX er helt klart kongen blant disse tre! Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 hva med Nec MultiSync LCD1770NX ? den har ikke kommet ut til folket ennå.. men etter det opplysningene sier så er denne meget bra Lenke til kommentar
apwr Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 hva med Nec MultiSync LCD1770NX ? den har ikke kommet ut til folket ennå.. men etter det opplysningene sier så er denne meget bra Den blir nok helt sikker hakkert vassere en 1760NX, men uansett er Nec1760NX en særdeles god skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå