geronimo_nn Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er det noen som har gått til innkjøp av High Green Powersupply og installert i (og rundt ) en shuttle? (Jeg har SN41G2) Vurderer først å skifte ut vifta i psu'en med en papst eller silenX. Men vil og høre om erfaringer med denne eksterne strømforsyninga. Anyone? Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg synes det hørtes ut som en dårlig ide og bruke 55w strømsforsyning... Lenke til kommentar
geronimo_nn Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg synes det hørtes ut som en dårlig ide og bruke 55w strømsforsyning... Ja det må jeg si. Jeg så det rett etter jeg postet at den leverer jo <55 watt. Skifter nok heller ut vifta i psu'en for å få den litt roligere. Lenke til kommentar
wildv Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Tror det er en god ide... Jeg er iallfall svært fornøyd med min SilenX-mod... (Se egen tråd....) Lenke til kommentar
geronimo_nn Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Nå har jeg bare 200 watt'ern men skifter ut vifta i den før jeg tester noe annet. Dvs grillen skal bort før jeg bestiller vifta da :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå