Gå til innhold

15 ungdommer med balltre angrep elev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man skal skjule sannheten fordi folket kan reagere feil, da er det noe som er virkelig sykt i dette samfunnet.

Desuten skaper ikke ikke slik skjuling av sannheten noe annet enn mer frykt. Det man ikke kjenner, det blir man ofte enda mer redd for. Og hvis offentligheten skal begynne å skjule sannheten for meg, da blir i hvertfall jeg redd for hvordan dette skal utvikle seg. Desuten er dette et åpent demokrati, og folket skal vite hva som skjer og vite om problemene slik at de skal kunne få gi sine stemmer på et informert grunnlag.

kontroll av informasjon for å beskytte folket mot sine egne reaksjoner, det hører hjemme under helt andre styringsformer enn demokratiet.

Lenke til kommentar
Synes egentlig media bør unlate å nevne voldsmennenes og offerets nasjonalitet(er) med tanke på at det sprer enormt mye fremmedhat.

Sant det. Virker som utlendinger får mye mer medie oppmerksomhet enn norske....

Noe galt i det ?

Nordmenn er godt rykta i spania når det gjelder fyll... men det er jo bare fakta.

Lenke til kommentar

Jeg har da selv opplevd at etniske norske ungdomsskoleelever har trakkasert medelever, utøvd vold mot de og sågar voldtatt de. Men dette kommer ikke i avisa gitt, ikke er det noen som roper ulv heller. Kanskje var det fordi ungdommene ikke brukte balltre det ikke ble førstesideoppslag, kanskje var det fordi det var årelang skjult mobbing, kanskje fordi de var etniske nordmenn. Hvem vet.

Lenke til kommentar

Avisene rapporterer bare spesielle saker, toppen av isberget. Hadde dette vært femten nordmenn som hadde gått til angrep, så hadde nok det også blitt rapportert.

Desuten er det slik at avisene tidvis omtaler innvandrere som nordmenn, dersom de har norsk statsborgerskap. Så på den måten skjules også en del situasjoner som er relatert til innvandringspolitikk.

Medienes manipulering går begge veier. Et stort flertall av journalistene er røde (statistisk faktum, nei jeg har ikke link), men heldigvis(?) går sensasjonsoppslag foran politisk tilhørighet.

Lenke til kommentar

Ja, og enda mer pga "etniske nordmenn".

Som jeg skrev i innlegget over, så skjer slikt over hele landet hver dag. Men det kommer ikke i avisa. Enkelte blir mobbet fra dag en på barneskolen til siste dag på vgs, av etniske nordmenn. Andre blir banket opp på vei til skolen og atter andre får en hel gjeng etter seg en gang i uka. Og noen blir pisset på i gymgarderoba. Eneste forskjellen er at dette er episoder begått av etniske nordmenn uten balltre.

Lenke til kommentar
Ja, og enda mer pga "etniske nordmenn".

Som jeg skrev i innlegget over, så skjer slikt over hele landet hver dag. Men det kommer ikke i avisa. Enkelte blir mobbet fra dag en på barneskolen til siste dag på vgs, av etniske nordmenn. Andre blir banket opp på vei til skolen og atter andre får en hel gjeng etter seg en gang i uka. Og noen blir pisset på i gymgarderoba. Eneste forskjellen er at dette er episoder begått av etniske nordmenn uten balltre.

Hva er det du prøver å si her? At det daglig er gjenger av etniske nordmenn som banker opp unger med balltrær, men at dette ikke kommer i avisene fordi det handler om etniske nordmenn?

En ganske spesiell påstand. Hvordan vil du underbygge den?

Og hvis dette er sant, så er det hårreisende!

At det daglig er slagsmål, mobbing og vold, det er jeg for øvrig kjent med. Men det begåes av både norske og utlendinger, og det taes også opp i mediene. Så det kan ikke være det du mener...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...