RobbieGee Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Visste ikke om noen annen plass å spørre... Vet noen med sikkerhet om Sony Ericsson K500i har bluetooth eller ikke? Endret 26. oktober 2004 av RobbieGee Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Nei desverre så har ikke K500 bluetooth. K500 er som K700, bare uten radio, bluetooth og mindre minne. Men kameraet er visst litt bedre enn på k700. Lenke til kommentar
RobbieGee Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Takk for svar :-) Et siste: vet du om usb datakabel følger med, og om ikke hvor mye denne koster? Lenke til kommentar
.:KaLLe:. Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 du får ikke data kabel med, den koster ca 500kr på en telebutikk. Lenke til kommentar
RobbieGee Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Hm, sikkert billigere å skaffe en usb-ir dings til pc'n da :-P Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 tro meg, det skal ikke lange søket på google, eller å f.eks. lese testen på amobil.no for å finne ut av dette! Det står også på produktinfo på sonyericsson.com. Lenke til kommentar
RobbieGee Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 amobil.no visste jeg ikke om, skal sjekke den ut. Men jeg _har_ sjekket SE sine hjemmesider og noen tester, men ingen av de jeg fant sa noe som helst om bluetooth. Greit nok det var gode indikasjoner på at den ikke hadde bluetooth da, men jeg ville være sikker. Har forresten fått all info jeg vil ha og kjøper nok denne. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har forresten fått all info jeg vil ha og kjøper nok denne. Tror nok ikke du ville bli skuffet. Kjøpte nettopp en selv og er meget fornøyd! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Tråden er feilpostet. Den blir flyttet til riktig plass. (NB. Legg merke til at vi har flere seksjoner her i forumet og at du får tilgang til de andre seksjonene via menyen på venstre side.) Endret 26. oktober 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 du får ikke data kabel med, den koster ca 500kr på en telebutikk. Koster 399,- på Spaceworld Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ikke at det er så nøye, men jeg mener at en på forumet her sa at man får en addon til K500 som gir den bluetooth muligheter. Er det feil? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ikke at det er så nøye, men jeg mener at en på forumet her sa at man får en addon til K500 som gir den bluetooth muligheter. Er det feil? Det finnes vel addon til alle telefoner som gir de bluetooth, en ting man klipser på i bånn av den. Vil iallefall tro det finnes, fantes før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå