Co[]V[]bster Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Vet ikke om dette er old news men kom iallefall over en Guildwars world preview som begynner 29 oktober og varer til 31. (for de som ikke vet så er dette en MMORPG) Du kan laste ned clienten Her, å ha det klart til den 29'e Dette er gratis, så det kan jo bli en bra helg dette her Flere screenshots finner du Her! Endret 26. oktober 2004 av Co[]V[]bster Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Husk å legge ut et par screenshots Lenke til kommentar
TRS Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=317577 (jaja så gikk det via hw.no isteden for gamer.no, beklager det ) Endret 26. oktober 2004 av TRS Lenke til kommentar
toman Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Om det blir gratis å spille når helle spille kommer ut.Noen sier det blir gratis vet ikke jeg. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 du betaler bare for spillet en gang, som vanlige spill... ingen måneds avgift Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Klienten er lasta ned og oppdatert til den store dagen og jeg gleder meg like mye som jeg gleder meg til HL2. Dette blir bra tror nok jeg. Om guild wars er bra, skal jeg gjerne betale en liten dæsj i året for å spille det Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Man må ha key for å spille må man ikke... sitter her å knuger på min cd-key Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 CD-Key for å spille World Previewen mener du? Det tviler jeg sterkt på, dette skal jo være en gratis test for alle. Så som jeg sa, tviler på at vi kommer til å trenge noen key før spillet er i butikkene! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Man må ha key for å spille må man ikke... sitter her å knuger på min cd-key Nei, det er nok du har klienten lasta ned. Konto registreres på Fredagen, så er det bare å spille i vei. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Man må ha key for å spille må man ikke... sitter her å knuger på min cd-key Nei, det er nok du har klienten lasta ned. Konto registreres på Fredagen, så er det bare å spille i vei. Wee Var det jeg også trodde, men takk for at du ga ett klar svar, så er vi ferdige med den saken! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Sitter her med en beta-key som jeg fikk med i PCGW! Tror ikke jeg gidder å spille men.. (ikke PM meg om å få key) Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ventet i noen uker nå Lenke til kommentar
goggys Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Gleder meg som en liten unge til dette her. Viss testen er bra kommer jeg garrantert å kjøpe dette. Det jeg synes er genialt er at du ikke behøber å betale fast månedsavgift Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg har visst fått det allerede... På månedens (November) PC Gaming World DVD (som fulgte med bladet) så står det "Guild Wars - BARE I PC GAMING WORLD - Delta i årets mmorpg hendelse" Bakpå coveret står det en CD Key... Er dette for hele versjonen, tror dere, eller bare for en eventuell beta? BTW: Vet ingen ting om Guild Wars fra før, men det høres fristende ut Lenke til kommentar
goggys Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 [iC' date=26/10/2004 : 18:58] Jeg har visst fått det allerede...På månedens (November) PC Gaming World DVD (som fulgte med bladet) så står det "Guild Wars - BARE I PC GAMING WORLD - Delta i årets mmorpg hendelse" Bakpå coveret står det en CD Key... Er dette for hele versjonen, tror dere, eller bare for en eventuell beta? BTW: Vet ingen ting om Guild Wars fra før, men det høres fristende ut Det er bare for betaen, men etter bladet ble trykket ble det bestemt at man ikke trenger cdkey for å delta. Lenke til kommentar
Ghost-master Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Den skal jeg prøve, gleder meg ps: stemmer det med at man må betale en gang bare Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Den skal jeg prøve, gleder meg ps: stemmer det med at man må betale en gang bare Ja. Du kjøper spillet i butikken, eler på nette. Deretter setter du deg bare ned og spiller, ingen måndlige gebyrer. Det eneste du betaler for er expansion packene som kommer. Tror ikke det blir mange, og tror heller ikke de blir serlig dyr. Lenke til kommentar
Ghost-master Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 endlig noen utviklere ikke tar betalt for mmorgp noen som vet når det skal lanseres? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Her er forresten linken for å laste ned spillklienten: http://www.guildwars.com/preview/wpe-clientdownload.html Endret 27. oktober 2004 av Zlash Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Lanserings datoen for Guild wars er ikke satt. Den kommer når spillet er ferdig testet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå