PCen Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg ønsker å la X og Y aksen bytte plass, slik at jeg kan sny en fastmontert rulleball 90grader, er dette mulig? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 ? nå skjønner ikke jeg bæret men. Hva slags utstyr snakker du om? Lenke til kommentar
CrazyOne Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) snu koordinatsystemet 90 grader mot, slik at y aksen peker rett mot venstre. så skifter du fortegn på y-aksen, vips! Du har snudd aksene Men seriøst - hva snakker du om? Endret 26. oktober 2004 av CrazyOne Lenke til kommentar
PCen Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 he he ser at spørsmålet ble litt lite utfyllende. Jeg har en rullebal som skal fastmonteres, for å få plass til denne så må jeg vri rulleballen 90grader, d.v.s at når jeg beveger rulleballen oppover så går den mot høyre på skjermen.... vil altså forandre på dette. om det er mulig Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Inne på control panel -> mouse -> activities har jeg en knapp som heter Set Orientation. denne fikser slikt, og er også morsom å kødde med på andres maskiner, om du bare endrer orienteringen litt, slik at det blir akkurat passe irriterende uten å være helt åpenbart. det er mulig denne kom med driveren (intellimouse explorer), men det skulle ikke forundre meg om den enten er en del av windows eller om andre produsenter også inkluderer dette i driverene sine. det er hvertfall akkurat hva du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå