aklla Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) jeg vil gjerne gjemme en partisjon for windows, jeg vil altså ha tilgang når jeg booter fra en diskett, tenkte jeg skulle legge ett image der, så jeg slipper å laste ned fra serveren, som har begrenset plass og hastighet... er dette mulig? bruker norton ghost til å ghoste, men kan gjerne bruke andre programmer hvis det er gratis Endret 26. oktober 2004 av aklla Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Ghost har et partisjonerings verktøy som heter GDisk. Denne kan skjule en partisjon. Les dokumentasjonen i Ghost_Guide.pdf. Har ikke forsøkt dette selv. Og dette har naturligvis ingenting med "Annet om hardware" å gjøre. Endret 26. oktober 2004 av hårek Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge den, hadde kanskje hørt mer hjemme under programmvare, vet ikke hetl, en mod får flytte den hvis den er for dårlig plassert... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Ikke "annet om hardware"-relatert. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg