Øystein.F. Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Høstens store eventyr frå Square Enix er eit actionfyllt rollespel der reiser gjennom tid og rom står veldig sentralt. Sjølvsagt er det ei også ein overhengande fare som truar med å øydelegge heile verda. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har NTSC versjonen av spillet =) og det er dødsbra! Synes det fortjente bedre karakter enn det den fikk, kanskje enn 9er. Spillet er mye mer anime prega (store runde øyer, crazy hårfarger osv.) enn f.eks final fantasy spillene så spillet er ikke akkurat et mesterverk grafikkmessig sett, men når det gjelder sidequests og ting å gjøre så slår den ffx mener jeg. Inventing er også fett . Det er litt humor i spillet også som tas godt imot. Det er mye tøffere slåsssystem enn ffx synes jeg også. Bra spill, ikke legendarisk men veldig bra på de fleste områder. Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Har aldri hørt om eller sett noenting ab dette spillet før, men dette så ganske lovende ut. Desverre har ikke jeg PS2 så det går nok ikke ann for meg å kjøpe det. Men jeg skal nnbefale det til alle vennene mine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg