w2k Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 jeg har kanskje tenkt å oppgradere, om et halvt år eller et år, så en 9550 hadde kanskje greit glidd inn i et nytt system da, selvom den da ironisk nok vil være mer "underkill" Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Gode råd her... Hvordan vil et nytt GF6800 NU eller GT stå til min maskin...(se signatur) ? Har ønske om å kunne spille Doom3,Farcry,HL2 i minimum 1024*768, medium quality,litt AA/AF på og ligge på 50-60 fps... Noen som vet (vil tippe) ?? Takker.. Lenke til kommentar
WannabeZZ Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Nei, det står "128 MB" minne. Det minnet har 64-bit buss. Det står dessuten "DirectX 9.0, DirectX 8.1", noe som er misvisende. Det er et DX8.1 skjermkort. Vil påstå dette er feil! Har et Radeon 9250-kort og det er 128bit og Dx9-compitabelt, kuben snurrer som bare det i Dx3DTest for Dx9. Problemet er at på min gammle Asus p2b PIII-maskin med 2xAGP så henger alt seg ved litt 3Dkjør, feks winamp visualization. Mens på en MSI K7T Pro med 4xAGP funker alt helt fett.. Mulig det også har noe med saken å gjøre at på PIII-Maskinen er det XP med Sp2, mens på K7T'n er det Win2k. (Skulle hatt masse spenn til nytt utstyr ja.... ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå