Gå til innhold

Headset "converter" nokia (6230) ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Disse er standard pop adaptere, som gjør at en kan bruke minijack fra andre HF sett, og er for liten til å passe standard minijack (stereo plug). Denne (ble jeg fortalt) leverer bare i MONO.

Du har rett i det at de fleste HF-sett (ihvertfall gamle) bruker 2.5 mm. Det finnes dog vanlige headset som også gjør det, men ikke like utbredt.

Prøvde å google litt, og søke på forumet, fordi jeg VET det finnes pop-port til 3.5 mm adaptere også. Det var en på bruktmarkedet som hadde kjøpt 50 fra internett et sted. Fant desverre ingenting.

Så å mekke selv som FallenA sier i sin første post i tråden her er nok klokt råd.

Lenke til kommentar

:p Fant en på e-bay i går, og vant budet på 20,50 GBP, ser ut som det er enkelte slengere av disse hjemmelagde rundt om. Jeg har også sett det innimellom på QXL, og på bruktforum.

LYKKE TIL !

EDIT !

Det ser ut som om DENNEselgeren lager dem hele tiden, og har solgt hauger og lass på e-bay !

For de som er interessert så er det bare å følge med !

Dersom dette regnes som reklame, vær så snill å pm meg så skal jeg fjerne linken igjen !

Tenkte bare at siden det er så mange som leter etter dette, kan det være greit å vite hvor man kan finne dette produktet.

Endret av FallenA
Lenke til kommentar

:yes: Kanskje noe å tenke på da ! (bare det ikke blir for mye papirarbeid).

Ellers så ser det utspm om e-bay er tingen for de som er ute etter å bruke sine egne Stereo headset, til Nokia telefonene.

Jeg gleder meg ihvertfall til å bruke min 6230 som Mp3 spiller med ordentlig lyd.

Det går jo også an å bruke FM sender (samme som på IPOD) også da.

Mange nye muligheter. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...