Aalton Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 hei finet det en net-bassert versjon av messenger (msn, messenger) ?? hvor finer jeg eventuelt dtte? sitter på skola og kommer ike in på msn! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) http://webmessenger.msn.com/ Endret 26. oktober 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Takker sitter med kompis på skola og chatter hehe.... takk for hjelpen! Lenke til kommentar
zyp Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvis skolen har sperret for msn så er det kanskje en grunn til det. Lenke til kommentar
wil Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 blir ganske lei av skoleelever som ikke klarer å forstå at de ikke skal chatte på skolen. det er johelt utrolig spør du meg. på skolen min ble MSN stengt for vel 2 år sia. dette fordi at elevene satt nettopp å chatta i timene. ingen lærere som liker å se at elevene chatter istede for å følge med i timene eller gjøre det de skal i timene. men jeg kan jo spørre dere som absolutt må bruke msn på skolen. hva om dere hadde vært admin på skolen. ville dere hatt msn på skolen da? nei tror ikke det nei. nei folkens. følg med i timen istede. det lærer dere mye mer av. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Skjønner ikke hvorfor man skal chatte i skoletiden...Ingen andre pålogget uansett, særlig nå når de fleste skoler har sperret for MSN Messenger og ingen vet om Web Messenger... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 http://webmessenger.msn.com/ visste ikke at det fantes sånne "webmesengere".. men nå vet jeg det.. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. november 2004 Forfatter Del Skrevet 23. november 2004 Webmessengeren er jo bare e beta versjon da men nå er den vist ferdig utviklet... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Minner meg farlig mye om www.hamarungdom.no fenomenet, finn en data på en skole i hamar, hvor ikke 90% av alle elevene sitter logget på der, slik at jeg ikke får gjort det man SKAL gjøre på datarommet </whinemode> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå