Gå til innhold

hva er forsjellen på p900 og p910

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe av det som er forbedret på den er at den har fått et tastatur på innsiden av flippen. Det er ganske små knapper, og man treffer nok ikke hvis man har store fingre. Skjermen har blitt bedre, før viste den 64 000 farger, nå viser den 262 000 farger. Og så er det noen flere programmer som følger med tror jeg. Og at noen av programmene som fulgte med på cd på P900, som man måtte installere selv på telefonen, kommer nå installert fra før av. Jeg tror kanskje at den også har fått litt mer minne.

Men ja se på www.sonyericsson.com så finner du nok ut mer.

Lenke til kommentar

-P910i har 260.000 farger, P900 har 65.000.

-P910i har Qwerty tastatur, det har ikke P900.

-P910i støtter minnekort opptil 1 GB, P900 støtter minnekort opp til 128 MB.

-P910i har en annen FW og den har andre programmer enn P900.

-P910i har 64 MB minne innebygt, P900 har 16 MB.

-P910i har annderledes knapper på utersiden av flippen.

-P910i har en lysere farge enn P900.

Det er alt jeg kommer på i farten ;)

Endret av *Dragon*
Lenke til kommentar
-P910i støtter minnekort opptil 1 GB, P900 støtter minnekort opp tl 128 MB.

Er du sikker? mener fast å bestemt at jeg har lest at også denne støtter DUO i likhet med s700

Jeg påstår ingenting asså....

Endret av THacker
Lenke til kommentar
-P910i støtter minnekort opptil 1 GB, P900 støtter minnekort opp tl 128 MB.

Er du sikker? mener fast å bestemt at jeg har lest at også denne støtter DUO i likhet med s700

Jeg påstår ingenting asså....

Lagring på Sony Memory Stick Duo™.

Med opptil 64 MB ledig minne har P910i plass nok til å ta vare på minnene dine. I tillegg kan du lagre filer på minnepinnen Sony Memory Stick Duo™. En Sony Memory Stick Duo™ på 32 MB leveres med telefonen. P910i støtter opptil 1 GB.

Kilde: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...m=pp1&pid=10183

Lenke til kommentar
Kommer denne oppdateringen til S700 tror dere? er det praktisk mulig å få PRO på s700?

Det har vært mulig for både P800 og P900 og støtte MS PRO Duo opptil 1GB. Men SE vil ikke gjøre dette tilgjengelig for oss forbrukere, rett og slett fordi det er "business as usual".. De vil at brukerne skal oppgradere/kjøpe nye telefoner istedenfor, slik at de tjener mere penger.

S700i kan garantert lese/skrive til MS PRO Duo, men om SE kommer til og gjøre dette mulig via en FW oppgradering er nok heller tvilsomt.. De har sikkert PRO Duo støtte i S800i eller hva den evt. kommer til og hete.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...