AvIOn Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 God morgen alle sammen. Nå har jeg vært så heldig å få ett Lian Li pc-8099b i høstgave hos min samboer. Føltes rimelig godt å flytte alt hardwaren fra Chieftec Dragon kabinettet mitt, og over i dette. Det er så lekkert MEN: Det jeg lurer på er følgende: - Jeg vil bytte ut ledsene som lyser opp de røde stripene på hver side av fronten. Jeg så at det sitter 1 led på hver side som lyser opp disse stripene. Men jeg har veldig lite peiling på slikt, og kanskje noen vet hvordan jeg kan gjøre dette, og evt hvilke leds jeg trenger for å gjøre det. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Aha! Jeg flytta og over fra et Chieftec dragon til et PC6099B kabbis her nå og ja, det er lekkert Ang. stripene i fronten, er jeg ikke sikker, siden jeg har tenkt å la de forbli slik, siden jeg liker rødfargen står i kontrast med samboerens blå lys Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Du kan jo først begynne med å kjekke hvilken spenning de er koblet til. Dette kan gjøres ved å se på fargene på ledningene eller måle. Viss du ikke finner ut av det, så kan du bare kjøpe noen 5volts leds og koble til 5volten(mellom sort og rød ledning) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Flyttes til casemods Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå