Gå til innhold

Irriterende lyder på reklame

Anbefalte innlegg

Bruker Opera, men får ikke bort lyder som kommer når muspekeren beveger seg over visse reklamer. På for eksempel på vg.no sin reklame for noe eiendoms greier kommer det en jævla irriternde stemme "velkommen til visning" :sick:

Er flere eksempler på dette. Hvordan får jeg det bort? Ja, jeg har trykka F12 og tatt bort haken på "spill av lyder"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Holder meg til opera, men får da lære meg å skrue av lyden  :(
Eller få kontroll på musa :p

Mer seriøst. Det skal være mulig å lage filtre i Opera også, men jeg har bare så vidt prøvd meg på det, uten hell. Den reklamen du nevner er en av grunnene til at jeg bruker mest Firefox til daglig. Skulle gjerne hatt det samme Adblock pluginet til Opera, for det er virkelig brukervennlig og fungerer bra.

Lenke til kommentar
Bruker Opera, men får ikke bort lyder som kommer når muspekeren beveger seg over visse reklamer.

Dette er noe Flash-dritt.

F12 og skru av Enable plug-ins.

Jeg har hatt det sånn i et år nå, og har enda ikke merket noen ulemper. Forskjell i praksis, i tillegg til automatisk mindre reklame, er at jeg ikke får se introer på websider. De er stort sett laget av en webdesigner som vil briefe med kunnskapene sine, og man går ikke glipp av noe informasjon.

Lenke til kommentar
Bruker Opera, men får ikke bort lyder som kommer når muspekeren beveger seg over visse reklamer.

Dette er noe Flash-dritt.

F12 og skru av Enable plug-ins.

Jeg har hatt det sånn i et år nå, og har enda ikke merket noen ulemper. Forskjell i praksis, i tillegg til automatisk mindre reklame, er at jeg ikke får se introer på websider. De er stort sett laget av en webdesigner som vil briefe med kunnskapene sine, og man går ikke glipp av noe informasjon.

Takk. Det funka.

Får bare se hvor mange sider som ikke funker lengre nå da.... Jaja, kan jo ikke kvitte meg med IE uansett så

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...