flydman Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er f.eks ASUS Radeon AX800 XT/TVD Platinum Edition verdt 5-600 kr mer enn Sapphire Radeon X800XT PE 256MB hva er det som gjør Asus sit kort så mye dyrere (bortsett fra webcammen) webcam har jeg jo og den koster jo ikke 5-600 kr Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 flere spill på asus sin bundle også, og en bedre kjøler! Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det er det som er så synd. De prakker på deg en hel del spill som du ikke vil ha og bare gjør pakken enda dyrere. Bedre kjøler er greit nok prisøkning Men vil man ha disse spillene orginalt så kan man jo kjøpe dem utenom mener nå jeg... Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det er det som er så synd. De prakker på deg en hel del spill som du ikke vil ha og bare gjør pakken enda dyrere. Bedre kjøler er greit nok prisøkning Men vil man ha disse spillene orginalt så kan man jo kjøpe dem utenom mener nå jeg... mm, men får de ganske så billig.. derfor det finnes flere forskjellige pakker .. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hadde jo vært best hadde de beste kortene blitt solgt også uten noen form for bundle for de som driter i dette ekstra viss-vasset Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hadde jo vært best hadde de beste kortene blitt solgt også uten noen form for bundle for de som driter i dette ekstra viss-vasset Helt klart, tror de kunne ha tjent like mye på det. Men det spørs jo om spillprodusentene hadde likt det... Lenke til kommentar
flydman Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Jeg leste litt om kjøleløsningen til Asus og det viser seg at kjøleren ikke ligger mot rambrikkene men at det faktisk er en liten glipp der , hvis dette ikke er et enkelt tilfelle vil jo dette virke mot sin hensikt (for rammen) men det gir jo en større areal for vpu kjøling. Endret 28. oktober 2004 av flydman Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hadde jo vært best hadde de beste kortene blitt solgt også uten noen form for bundle for de som driter i dette ekstra viss-vasset Helt enig, har en dunge med div spill som jeg knapt har testa. f.eks tomb raider AOD Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Lite-retail er en fin ting Bare kort, drivere og kabler... Genialt... Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ellers så er det på tide å kjøpe bulka også. Noen synes det er ok med at ekstra stæsj føller med kortet, andre ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå