Gå til innhold

Større skjerm

Fastest Looser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jadda vært fint med en 21" skjerm ja, MEN!!! vi har noe som heter Sony 24" CRT GDM-FW900 Wide Screen

Skjerm 0,25dp FD Trinitron. DEN ER DIGG ASS!!! En 24" skjerm er sikkert gøy å ha + at det er WIDE SCREEN!!! Det er gøy det, 20-Tusen Schpenn og den er din, men den veier jo 42 KiloGram da!! Hadde jeg satt den på pulten min ville pulten ha knekt tenker jeg. Selges på komplett.no (http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info&p=9846&t=1091&l=2&AvdID=1&CatID=23&GrpID=11&s=pl). Takker sony for noen tøffe skjerm de lager!!

Lenke til kommentar

Leste et sted at 19" var det største en skulle ha til spill, dvs at det er eklere å spille på en større skjerm. Har aldri prøvd dette, (bortsett fra på en gammel Blaupunkt 28", med ATI Rage Furu...), er det slik?

Er så dyrt for større at det blir vel uaktuelt uansett :sad:

Lenke til kommentar

Nope, det var faktisk en god del proffere enn det, men bygde på samme prinsippet. Trur det var ei australsk side. De brukte bl.a. overhead-linse som de maskerte i kantene for å få bildet skarpere og litt forskjellig - hadde vært artig å prøve med den gamle 15-tommeren :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...