phax Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 morn, har en Evo N800c med Pentium 4-M 2.2 GHz cpu lurte på om det var mulig og bytte cpu i denne med f.eks Pentium M 1.5 GHz eller en annen pentium m prosessor. ikke så mye pga av ytelsen men mest pga av støy! denne saken blir steike varm og suser rimelig mye.. blir gal i hodet. slik jeg har forstått det så skal pentium m prosessorene utvikle mindre varme? takker for alle svar! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 morn, har en Evo N800c med Pentium 4-M 2.2 GHz cpulurte på om det var mulig og bytte cpu i denne med f.eks Pentium M 1.5 GHz eller en annen pentium m prosessor. ikke så mye pga av ytelsen men mest pga av støy! denne saken blir steike varm og suser rimelig mye.. blir gal i hodet. slik jeg har forstått det så skal pentium m prosessorene utvikle mindre varme? takker for alle svar! ok.. dette blir første gangen JEG foreslår dette.. *sette kryss i taket* Amd cpu'er utvikler ganske liten varme, men hvis du ikke vil bytte socket, så anbefaler jeg så godt som hvem som helst av Northwood cpu'ene ( P4c serien ). Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 hmmm... nå skjønner jeg lite her. sier du at det er mulig og bytte cpu i bærbar altså? men man kan jo ikke putte en amd cpu i en bærbar med intel socket? såpass skjønner jo jeg også. og bytte hovedkort er jo totalt uaktuelt og sikkert nærmest umulig. en northwood cpu har jeg jo allerede, med mindre du foreslår å bytte til en desktop cpu noe som høres bare merkelig ut. tar spørsmålet mitt igjen så det ikke blir noe forvirring her. på min bærbare pc, av typen compaq evo N800c, har jeg en Intel Pentium 4-M 2.2 GHz, Socket 479M. kan jeg bytte ut denne med en Intel Pentium M 1.5 GHz, Socket 479M for og redusere varmeutviklig og støynivå? takk for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå