elvis! Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har fått hjelp av en datakyndig kamerat.. Han kan sånn ftp-servere og sånn.. Poenget er iallfall at han lasta ned en DVD på pc'n min. I robot. Jeg lurer på hvordan jeg bruker dette... Jeg har ca 100 forkjellige filer med navn f. eks: scream.i.robot.dvdr.r26, og det har ikon som en .rar fil... Har dvd-brenner.. hva gjør jeg?? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 ser ut som du ikke har fått hele filmen.. men er det ikke noen regler mot å skrive om piratkopiering? Lenke til kommentar
delfin Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Du laster ned winrar og pakker ut filmen, så brenner du den med DVD Decrypter eller Nero eller noe...men er ikke lov å prate om sånt her Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er ikke lov å oppfordre til piratkopiering, men jeg kan jo forklare hvordan du pakker opp RAR filer. Last ned og installer WinRar (gratis), og da kommer det opp noen nye valg når du høyreklikker på rar filene. Det enkleste er å velge "extract to *filnavn*\". Da pakker den ut innholdet i en mappe med samme navn som RAR filen. Det er nok å gjøre dette på 1 fil, resten blir pakket ut automatisk. Lenke til kommentar
Yatta Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Har du rettighetene til å laste denne filmen da? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Bare åpne den første (den med lavest nummer) filen med winrar, og pakk ut derfra. De komprimerte filene ligger predt gjennom de andre rar-filene, og vil automatisk bli funnet når du ekstrakterer. Hva du skal gjøre derifra spørs hva slags filer som er i innholdet. Det kan være bilde-filer som skal brennes osv, eller andre ting. Det er umulig å vite ved midnre du forteller oss. Som de andre nevner er det veldsig hysh-hysh å snakke om ulovlige ting her på forumet, slik som pirat-filmer. Administratorene ønsker et helt lovlig forum, og det er lurt å respektere det om du ønsker å ikke få en advarsel. Unngå å nevne de suspekte detaljene og still spørsmålet mer generellt, så blir det som regel akseptert. -Stigma Endret 25. oktober 2004 av Stigma Lenke til kommentar
gloomyocean Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Vel. For å presisere - Det er IKKE ulovlig å laste ned slikt i Norge, til motsetning hva aviser/andre vil få oss til å tro. Men ulovlig å snakke om slikt i dette forumet. Greit nok, jeg skal ikke protestere, det er jo dem som driver dette siten. winrar ruler iallefall. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 var det jeg trodde.. at det ikke var låv å snakke om slikt på dette forumet. blir vel stengt snart da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hvis dere andre hadde tatt dere en titt i nettiketten, så kan man lese følgende: Hva omfatter "informasjon som kan lede til piratvirksomhet"? Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Så, altså, her har vi en tråd full av folk som hjelper trådstarter, som svært spesifikt sier "jeg har piratkopiert materiale, hvordan skal jeg bruke dette?". Tråden stenges, advarsler utdeles. Seriøst.. dere visste at dette ikke er ønsket på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg