jevel Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Jeg har et Antec Sonata stående bortstuet i en bod og kjører per i dag ThermalTake Xaser Skull (elns...). Dette toweret er imidlertid vannvittig knotete, og med mine månelige oppgraderinger er jeg nå lei av å dra av begge sidedører for å komme til diskene. Derfor skal det ut! Men noe jeg reagerte på når jeg skrudde på sonataen er at det er veldig trangt mellom enden på diskene og sidedøra. Kan noen med samme kabinett bekrefte eller avkrefte at dette går? -KJ Endret 26. oktober 2004 av jevel Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kan du ikke teste selv da? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Jo, men da må jeg ned i boden, hente opp toweret, skru ut en disk av mitt ThermalTake Skull (der man må av med begge sidedørene OG fronten for å få ut en disk), sette disken i og reversere hele prosessen hvis det ikke passer. Kall meg lat, men det gidder jeg ikke. Da kan det heller være. -KJ Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Du har ikke en gammel hdd du kan ta med ned i bode og prøve med da? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det går akkurat.Har S-ATA disk i mitt Sonata kabinett. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Du har ikke en gammel hdd du kan ta med ned i bode og prøve med da? Hehe... :!: Har mange gamle S-ATA disker liggende å slenge. -KJ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Det går akkurat.Har S-ATA disk i mitt Sonata kabinett. Takk! -KJ Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Du har ikke en gammel hdd du kan ta med ned i bode og prøve med da? Hehe... :!: Har mange gamle S-ATA disker liggende å slenge. -KJ Da hadde du fått sett hvor mye du hadde å gå på liksom, trodde ikke du hadde mange s-ata hdd'er liggende. Legg merke til skriveleifen min.^^ bode Lenke til kommentar
jevel Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Du har ikke en gammel hdd du kan ta med ned i bode og prøve med da? Hehe... :!: Har mange gamle S-ATA disker liggende å slenge. -KJ Da hadde du fått sett hvor mye du hadde å gå på liksom, trodde ikke du hadde mange s-ata hdd'er liggende. Legg merke til skriveleifen min.^^ bode De fire jeg har står trygt plassert i ThermalTake kabinettet mitt. Men ikke så veldig mye lenger. -KJ Endret 26. oktober 2004 av jevel Lenke til kommentar
jevel Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 Tror vi modifiserer den bittelitt til S-ATA gikk akkurat, jeg. Føler motstanden her i det jeg lukker igjen sidedøren, da ledningene bøyes mot plata. Ellers så var det helt fantastisk å bli kvitt det TT Skull kabinettet. Aldri mer ThermalTake på meg! Ikke en eneste ting som jeg har kjøpt som heter ThermalTake har levd opp til forventningene. Kun utseende og plastjuggel! -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå