thunstad Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Er det noen som vet om det har vært noen tester eller omtaler om dette MPEG kortet? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 jeg vet ikke av noen tester. men kan forsikre deg om at det er et bra kort. har selv kjøpt det og har så langt ikke noe å utsette på det. eneste kan vel være et kortet bare takler divx 4.01 og oppover, men man kan jo tro og håpe at det blir laget en patch til versjon 3 også. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Hva er det egentlig som er så spesielt med dette kortet? Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 09:55, KNurven skrev:jeg vet ikke av noen tester. men kan forsikre deg om at det er et bra kort. har selv kjøpt det og har så langt ikke noe å utsette på det. eneste kan vel være et kortet bare takler divx 4.01 og oppover, men man kan jo tro og håpe at det blir laget en patch til versjon 3 også. Har du kjøpt dette i norge? Jeg finner ingen webshopper som har disse inne. Bruker du digitale utgangen på kortet? Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Divx ble først MPEG4 compliant med versjon 4.01. Derfor kan kortet ikke dekode Divx3.11 i hardware. Neste versjon av software'en til kortet skal gjøre det mulig å spille av divx3.11 i software og sende det ut gjennom tv-utgangen. Har ikke sett noen grafikk kort som kommer i nærheten av kvaliteten man får med et Xcard. Noen tester (husker ikke url) viser at bildekvaliteten på DVD avspilling til TV kan måle seg med stand-alone DVD spillere til 4-5 tusen kr. http://www.sigmadesigns.com/products/xcard...cifications.htm [ Denne Melding var redigert av: covah på 2002-05-22 10:23 ] Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Må ha det. Bare må ha det :smile: Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 jeg kjøpe det på http://www.buyrealmagic.com/realxcarwitr.html nb!!må betales med kredittkort Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 22. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2002 Og hva ble sluttsummen for kortet ditt? Tenker da på frakt evnt toll avgifter osv. Og hvor lang leveringstid? [ Denne Melding var redigert av: thunstad på 2002-05-22 15:36 ] Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 har bare betalt det som ble brukt på kredittkortet. det ble det tilsammen med frakt 970kr. moms og eventuelt toll kommer vel i en regning for seg selv. den har jeg ikke fått ennu. håper den ikke kommer. men det er vel og tro på julenissen. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Hva brukes kortet til? Brukes denne til å få video til PC for å se på VGA, eller å dekodere DVD bedre, eller få inn TV-kanaler? Jeg jeg lurer på engentlig hva MPEG er egentlig? Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Kortet er et hardware kort som spiller av DVD, VCD, SVCD og DivX og som gir konge bra kvalitet på tv. Den har også Dolby Digital utgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå