Gå til innhold

[GTA]Første San andreas reveiw ute! :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det ikke slik at aldersgrenser er "anbefalt alder" med andre ord, at en som er for ung kan kjøpe spill/filmer over sin grense?

Det stemmer, men de butikkene som gjør dette, og selger spill til folk under anbefalt aldersgrense og blir oppdaget av feks sjekker som aviser foretar, de får et helvete. Jeg kan omtrent garantere at aviser kommer til å stikkprøve butikker og se om barn får kjøpt GTA:SA.

Lenke til kommentar
er det ikke slik at aldersgrenser er "anbefalt alder" med andre ord, at en som er for ung kan kjøpe spill/filmer over sin grense?

Stemmer.

Men det er fortsatt mange butikker som tar aldersmerkingen som en aldersgrense.

Og det er jo nesten umulig å prøve å forklare de i kassa at det er bare en anbefalt aldersgrense, og at jeg (14) skal egentlig få lov til å kjøpe f.eks GTA:SA.

hvis du har problemer med det så er det jo bare å handle på nettet, men da har du det ikke på release dagen.

og btw, lillebroren min på 8 har spillt gta vice i snart ett år. han har ikke skutt noen..ennå

Lenke til kommentar

Stemmer.

Men det er fortsatt mange butikker som tar aldersmerkingen som en aldersgrense.

Og det er jo nesten umulig å prøve å forklare de i kassa at det er bare en anbefalt aldersgrense, og at jeg (14) skal egentlig få lov til å kjøpe f.eks GTA:SA.

hvis du har problemer med det så er det jo bare å handle på nettet, men da har du det ikke på release dagen.

og btw, lillebroren min på 8 har spillt gta vice i snart ett år. han har ikke skutt noen..ennå

Altså, du skal ikke "få lov" til noe som helst. En butikk kan selv nekte alle de vil å handle der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...