Gå til innhold

[GTA]Første San andreas reveiw ute! :D

Anbefalte innlegg

JAAAAAAAAA, nå er ventetiden snart over her i Norge også, torsdag/fredag får de fleste den.

Men imens kan dere kose dere med å lese reviewen på [url="http://www.gamespot.com/ps2/action/gta4/review.html"]GAMESPOT HER[/url] eller på [url="http://ps2.ign.com/articles/559/559560p1.html"]IGN HER[/url]

woooho:D:D 3 dager igjen:D
Jeg gleder meg mere enn noen sinne, jeg kan fortsatt huske at jeg satt på datarommet, når jeg gikk i 10ende klasse for ca 2 år siden, og sa til kompisen min; " det er såå lenge til GTASA kommer,åssen skal jeg holde ut" og nå er det bare 3 dager igjen... aaah, jeg er overlykklig! :D Endret av bassmania
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JAAAAAAAAA, nå er ventetiden snart over her i Norge også, torsdag/fredag får de fleste den.

Men imens kan dere kose dere med å lese reviewen på GAMESPOT HER eller på IGN HER

Jeg gleder meg mere enn noen sinne, jeg kan fortsatt huske at jeg satt på datarommet, når jeg gikk i 10ende klasse for ca 2 år siden, og sa til kompisen min; " det er såå lenge til GTASA kommer,åssen skal jeg holde ut" og nå er det bare 3 dager igjen... aaah, jeg er overlykklig! :D

Altså burde du ikke få kjøpe spillet, da du umulig kan være over 18 år nå.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg som en liten unge på julaften!!

offtopic: Dæven har Telenor ADSL, og sitter å laster ned litt småsaker nå.. Det må ha skjedd noe sinnsykt for jeg lasta ned 348 mb på bare noen sekunder.. Opera sier jeg lasta ned med 1739627 kbs!!!

HEHE!!! Hva i h****e skjedde a?!

Lenke til kommentar

Ja, er bare å sette av helgen til spilling av GTA! :p Fader skal ha eksamen om 2 uker så da blir det vel lesing men etter det så skal GTA og HL-2 bare spilles året ut! :D

Alle filene jeg lastet ned gikk styggfort.. Tok bare den som et eksempel fordi den var størst.. Det varte i 2-3 min .. Nå er det vanlig hastighet igjenn.. Ca. 140-160 kbs.

Merksnodig det som skjedde må jeg si..

Du må ha fått en internett bug. Fikk akkurat det samme og klarte å laste ned filer på flere 100 MB på ca. 1 min pga fikk 9 MBIT inn! :p Har forøvrig Telenor ADSL som du! :)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Men imens kan dere kose dere med å lese reviewen på GAMESPOT HER eller på IGN HER

Jeg gleder meg mere enn noen sinne, jeg kan fortsatt huske at jeg satt på datarommet, når jeg gikk i 10ende klasse for ca 2 år siden, og sa til kompisen min; " det er såå lenge til GTASA kommer,åssen skal jeg holde ut" og nå er det bare 3 dager igjen... aaah, jeg er overlykklig! :D

Altså burde du ikke få kjøpe spillet, da du umulig kan være over 18 år nå.

Oi... Han er 17, hvilke grusomme konsekvenser vil ikke spillet ha på han da? Det er jo trossalt 18 års grense.

Lenke til kommentar

Synes aldersgrenser bare burde sees på som veiledende. At en 16-17 åring spiller GTA er jo for så vidt ikke noe problem. Det kommer mer an på personen, hvor mye den enkelte person er mottakelig for, hvor lett man blir påvirket osv.

Forresten, ser sykt bra ut de anmeldelsene der. MÅ ha dette spillet nå. :D

Lenke til kommentar

Dette bare må sjekkes ut. Jeg har forhåndsbestilt GTA SA og venter spent til fredag! Har alltid digga GTA siden den først kom ut til playstation, så denne må jo bare spilles. Men kult å sjekke hvordan det blir før man spiller det da, kommer nok til å få enda mer lyst til å spille.

Lenke til kommentar
Du må ha fått en internett bug. Fikk akkurat det samme og klarte å laste ned filer på flere 100 MB på ca. 1 min pga fikk 9 MBIT inn! :p Har forøvrig Telenor ADSL som du! :)

Digg å hatt den buggen for alltid da.. Uten at Telenor hadde merka det.. :yes::p:D

Lenke til kommentar
er det ikke slik at aldersgrenser er "anbefalt alder" med andre ord, at en som er for ung kan kjøpe spill/filmer over sin grense?

Stemmer.

Men det er fortsatt mange butikker som tar aldersmerkingen som en aldersgrense.

Og det er jo nesten umulig å prøve å forklare de i kassa at det er bare en anbefalt aldersgrense, og at jeg (14) skal egentlig få lov til å kjøpe f.eks GTA:SA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...