Gå til innhold

Kjøpe DVD-brenner for første gang.

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen. jeg har ALDRI fulgt med på dvd-brenner framgangen, så jeg vet heller lite om dem. men jeg har no tenkt å kjøpe meg en dvd-brenner. men trenger litt hjelp til å finne en bra brenner. det jeg trenger er:

*den må vere svart.

*må kunne brenne/lese både DVD og vanlige cd'er (men det er det vel alle som gjør)

*bra brenner for pengene.

Kan bruke S-ata brenner vist det er noen brae S-Ata brennere ute no.

Spm til S-ata: Hvordan finner jeg S-ata brenner, blir den automatisk funnet i bios slik som IDE brenner/HD? eller må jeg legge inn noen driver via en floppy får å kunne bruke den. har ikke floppy i pc'en no. har en liggenes men har aldri hatt brukt for den så no har jeg en HD der floppy'en skal vere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har akkurat bestillt en BenQDW1620 hos Nowraydisc og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme :!:

Les HER for en enkel test av brenneren eller HER for en mer avansert....

Kan ikke sei någe annet enn ditto.

viss du leser den testen, og leser ka andre på forumet og andre plassser syns om den brenneren så ville i alle fall jeg gått for den istede for plextor eller nec.

Var ein grunn til at jeg kjøpte den på norwaydisc sammen med 4x 5pakkingen Verbatim plater (TY) skal nok bli god brenning på meg ja :)

peewee

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...