HFL Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Må ha meg et nytt spill til Xbox nå så, er det noen som har ett (eller flere) spill å annbefale til Xbox ? Jeg liker ALT,(spesiellt snowboardspill) PS:Hva er best av Amped, Dark Summit og SSX Tricky på Xbox? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 AMped! Det er det nærmeste du kommer fjellet uten å faktisk dra dit selv... Beste snowboard spillet noesinne, helt enkelt genialt. De andre er nok greie nok de og, men de er jo mer arkade preget, mens Amped handler om frihet, pudder, gigantiske fjell uten med uendelige muligheter. Her er det ingen smale sperrede baner, her er det bare fjellsider og ingen tids begrensninger. :smile: Jeg pjatter fælt nå, men saken er den at Amped er sykt bra, helt enkelt genialt. Må ha det, bare må ha det... Det eneste negative med Amped er at alle andre spill ble ganske kjipe etter jeg begynte med Amped. :wink: Pokker, må få meg min egen Xbox, trur brutter begynner å bli lei av at jeg okkuperer hans for å spille Amped hele tida... :wink: Lenke til kommentar
Melbert Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Enig, Amped er et helt genialt spill! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå