Gå til innhold

originalt headset til siemens sx1

Anbefalte innlegg

hei, nå er jeg på mitt andre originale headset til siemens sx1, og nå er jammen mikrofonen gåen på denne også, og da er jo litt av poenget borte når man bare kan høre folk, men ikke snakke med dem :). Det begynner å bli litt av en utgift det her . Så jeg lurte på om dette er noe man får på garantien siden, det føgte med telefonen når man kjøpte den, eller om det faller utenfor ?. Noen andre somhar hatt problemer med dette headsettet ?. Synes det er veldig praktisk med headset, da det blir litt tungvint å holde telefonen opp mot øret hele tiden.. All hjelpog forslag tas imot med takk.

mvh nerd-light

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forbrukerkjøpsloven sier 2 år som en minimum. At enkelte leverandører sier at det er 1 års garanti, er ikke noe å bry seg om. Dersom det dreier seg om fabrikasjonsfeil har du krav på å få det reparert/byttet innen 2 års grensen.

Alle feil som oppstår de første 3 mnd, er å regne som fabrikasjonsfeil uansett.

Dette betinger selvfølgelig at du har kvitt.

Du kan selvfølgelig gå til forhandleren å forklare saken, og er han seriøs nok, så vil han nok vise litt "goodwill".

Alternativet er å sende en e-post til fabrikanten og fortelle om hva du mener, og lodde stemningen for at den blir byttet. Ofte går dette greit når du får forklart saken til dem. VÆR HØFLIG og SAKLIG.

LYKKE TIL ! ;)

Lenke til kommentar

var innom elkjøp i dag , der jeg hadde kjøpt mobilen, det viste seg at det var bare tre måneders garanti på tilbehør til mobilen, mens selve mobilen var det to års garanti på. hadde akkurat passert tre måneders grensa, men han bak disken var grei og skulle sende den til verkstedet allikevel, så får vi se om jeg får ny eller må kjøpe ny. krysse fingrene nå.

mvh nerd-light

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...