Tune_UP Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Er denne Pc`n verdt prisen sin? TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack PC Uten OS, White Box PC Norman Internet Control, 1 år lisens Musmatte Blå 4/6mm Infocare 3 års PC Garanti Støtsikker PC-eske SoftThinks Installation/Recovery AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Samsung SpinPoint P80 160GB S-ATA Suntek Miditower TH-6522 Sort/Sølv Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort S939 Gainward GeForce 6800GT 256MB GS GDDR3 Sony DVD-spiller IDE 16x/40x Sort PRIS: 11794.15kr Noen som har noen komentarer eller tips til forandringer så si ifra? håper på noen hurtig svar MvH Tune_UP Lenke til kommentar
dmx Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Er denne Pc`n verdt prisen sin? TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack PC Uten OS, White Box PC Norman Internet Control, 1 år lisens Musmatte Blå 4/6mm Infocare 3 års PC Garanti Støtsikker PC-eske SoftThinks Installation/Recovery AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Samsung SpinPoint P80 160GB S-ATA Suntek Miditower TH-6522 Sort/Sølv Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort MSI K8N NEO2 Platinum-54G Hovedkort S939 Gainward GeForce 6800GT 256MB GS GDDR3 Sony DVD-spiller IDE 16x/40x Sort PRIS: 11794.15kr Noen som har noen komentarer eller tips til forandringer så si ifra? håper på noen hurtig svar MvH Tune_UP ja.. den er verd de pengene. er det fra komplett.no? bygge selv? pakke? Lenke til kommentar
Tune_UP Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 det er fra komplett ja,fant en pakke der som hadde en pris på ca 9000,men jeg modifiserte den litt opp men har ikke så god greie på sånt. sitter nå med en: intel pentium4 2,4ghz 512ram geforce4 mx440 128 120gb hd og d er stort sett det. men er ikke sikker på om det er noen stor overgang,så det sier vel sitt om hva jeg kan hehe Lenke til kommentar
Tune_UP Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Er det ingen flere som har noen mennger? og syntes dere jeg trenger bytte pc.saken er at mamma skal ha pc så da mener jeg hun kan kjøpe min så kan jeg kjøpe en ny en , men hvis den ikke er no særlig bedre enn den jeg har alt er ikke det nødvendig Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er det ingen flere som har noen mennger? og syntes dere jeg trenger bytte pc.saken er at mamma skal ha pc så da mener jeg hun kan kjøpe min så kan jeg kjøpe en ny en , men hvis den ikke er no særlig bedre enn den jeg har alt er ikke det nødvendig Ta nå å vent da mann! Nforce 4 ville ha vært et mye bedre valg.. da har du mulighet til å oppgradere skjermkort i fremtiden.. AGP-porten kommer ganske snart til å dø Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Nytter ikke å drive og vente... Altid noe nytt rundt hjørne! Selv så kjøper jeg når jeg vil ha nytt, som nå når det går mot vinter og innetid/pc'tid... Virker som en bra sak den der. Endret 26. oktober 2004 av Blacki Lenke til kommentar
Tune_UP Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 hehe sorry maset men holder på litt nå ser du og må snart bestille før jeg ombestemmer meg men har dere noen formening om at jeg i det hele tatt trenger og bytte pc til fordel for den jeg har visst? best og vite det først føler jeg Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Det blir vanskelig å si noe om du trenger å bytte pc eller ikke, når du ikke har sagt noe om hva du bruker å gjøre når du sitter med pcen. Det skjermkortet du har nå f.eks er nesten ikke verdt agp porten det står i for å si det litt skarpt, mao liker du å spille har du en case. Gi oss noen hint hva ditt bruksområde er, så skal du se at du får noen konstruktive svar. Lenke til kommentar
kit Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 men har dere noen formening om at jeg i det hele tatt trenger og bytte pc til fordel for den jeg har visst? best og vite det først føler jeg Om du tregner å bytte PC eller ikke, er jo litt opp til deg selv og hva du skal bruke den til. Personlig så gidder jeg ikke å bytte før en ny maskin er ca 3x kjappere enn den jeg sitter med, bortsett fra oppgradering av skjermkort og mer harddisker innimellom. Sitter selv med en P4 2,4 og kjøper ikke ny før det er mange flere program som utnytter 64 bits prosessorene. Lenke til kommentar
Tune_UP Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 bruker pc til spill CS-Sourse og CS 1,6 Joint operations Championshipmanager/Footballmanager ikke spesielt krevende disse spiller så og si kun over nett,uansett hva. vurderer kun skjermkort og 512ram til den pcn jeg alt har. så får jeg heller sette sammen en billigere pc til mora mi,hu skal KUN spille Sims2 så hu trenger jo litt skjermkort for d meste Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Nytt skjermkort trenger du absolutt, 512 mb mer ram hadde heller ikke vært så dumt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå