neshva Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kjører Logitech LX500 tastatur og MX1000 mus. Når jeg rister litt i tastaturet eller slår litt i det, åpner mediaplayer og windvd seg automatisk..... litt irriterende Noen som har peiling på hva det kan være?? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvis du tenker litt, tror jeg du vil finne en enkel løsning på dette "problemet".. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Du presser sammne tastaturet og kortslutter punktene for de knappene som er ment for mediaplayer og windvd! Akkurat det samme som å trykke på dem... Men du skjønner vel sikkert selv også at tastatur og annen elektronikk ikke er bygd for slik behandling? Lenke til kommentar
neshva Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 nei, formulerte meg kanskje litt dumt.. sitter ikke og slår på tastaturet. mediaplayer og windvd starter bare jeg setter tastaturet forsiktig fra meg på skrivebordet også.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kan hende at det er produksjonsfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå