-=Petter=- Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei Jeg har smc router og smc kort i maskinene 54Mbps. Nettverket skal ikke så langt bare ned en etasje, men jeg får dårlig signal, og det varierer mye kan man si, man kan jo se på bildet hvordan det ligger ann... Noe jeg ikke syntes er meget bra til å være så kort av stand som ca. 10 meter, med et gulv i mellom.... Noen som har et godt forslag til hva jeg kan gjøre.... uten for store kostnader.... Mvh Petter Lenke til kommentar
Tachdelan Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Prøv å bytte kanalen på routeren fra 7 som den står på nå til f.eks. 5, prøv deg frem med forskjellige kanaler og se om det hjelper. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Nå har jeg prøvd det, men det hjelper ikke... Noen andre som kanskje har et godt forslag? Lenke til kommentar
Novise Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Er det noe annet materiale enn tre i gulvet, kan det være forlkaringen! Har du forsøkt å flytte på routeren og/eller vri på antennene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Senderantennen sprer signalet hovedsaklig horisontalt. Hvis du setter maskinene vertikalt over hverandre, må antennene vries 90 grader slik at de sender mot hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå