audhage Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Hei Som mange andre har jeg windows (og kun windows) på en egen partisjon. Det jeg lurer på er om man kan flytte skrivebordet til en annen partisjon. Slik at man kan lagre en masse på skivebordet men ikke ha det på windowspartisjonen. Er dette mulig? Takker for alle svar! Mvh Audun Hagen EDIT: skriveleif Endret 25. oktober 2004 av audhage Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Tror ikke det er mulig med skrivebordet. Men du kan gjøre det med Mine Dokumenter. Bare høyreklikk på Mine Dokumenter og velg Egenskaper og der velger du hvor du vil at den skal plasseres. Endret 25. oktober 2004 av TCi Lenke til kommentar
audhage Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Ok Takker så meget Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Desktop-mappen (og masse andre spesialmapper) kan du endre med TuneUp Utilities. Sinnsykt bra program! Endret 25. oktober 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå