stud3315 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei! Har nettopp fjernet XP Home og lagt inn XP Pro på en laptop. Jeg fjernet alle partisjoner og opprettet to nye, før jeg la inn XP. Jeg får nå valg om å starte Pro eller Home (som ikke virker selvfølgelig) og lurer på om jeg kan få vekk det valget om å starte Home? Skal ikke dette ligge i en eller annen fil man kan manipulere? Pft! Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det kan du fikse ved å søke deg frem til filen: Boot.ini. Når du har gjort dette, fjerner du bare den linjen hvor det står XP Home. Da forsvinner valget om denne under oppstart. tror forresgten boot.ini ligger under msconfig. Bare skriv msconfig i "Kjør..."-boksen og klikk OK Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 klarer ikke slette den via kjør->msconfig, og finner heller ikke filen noen plass, vet noen hvor den gjemmer seg? Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 glem det, alt i orden nå, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå