Gå til innhold

Elta og Asono. Det samme?

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter ny dvd-spiller.

Den gamle jeg hadde er en Elta 8883.

Den kjøpte jeg av qlt.no på qxl.no...

En lignende auksjon kan du se her:

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=14...um=1&Catg=11980

Når jeg surfer på nettet og leser tester av ulike dvd-spillere, så finner jeg en dvd-spiller som har nokså de samme egenskapene som den gamle.

Den får jeg lyst på, men jeg leger merke til at designe er nokså det samme på denne som på den gamle min.

Den dvd-spilleren jeg ser på er Asono DVDX70, og den kan du lese mer om hos dinside.no:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=99778

Er Elta og Asono det samme merke? Siden de har en nokså lik dvd-spiller? Eller har de bare stjelt hverandres idèer?

Er Elta og Asono det samme merke, siden disse to dvd-spilleren fra begge merkene nesten er lik hverandre?

_dvdx_70_1.jpg

8883-1.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar jeg ikke helt feil er det ikke Asono som lager DVD spilleren. De bare designer utseende og setter navnet sitt på den.

Dinside.no: "Asono er blant Norges aller største leverandørene av MP3-spillere, men importerer og selger annet AV-utstyr fra Asia (...)"

Asono.no: "Asono er et skandinavisk selskap som designer, selger og distribuerer home entertainment produkter."

Jeg har forøvrig Asono DVDX70 selv og er meget fornøyd med den. Kan absolutt anbefales! :w00t:

Lenke til kommentar
Er Elta og Asono det samme merke? Siden de har en nokså lik dvd-spiller? Eller har de bare stjelt hverandres idèer?

Synes egentlig ikke de ligner påfallende på hverandre.. Asono er et norsk firma som får varene sine produsert i østen. Ellers kan kanskje Pioneer 575 være noe.

Lenke til kommentar

Tror ikke du vil oppleve at Asono er noe bedre. Tror Asono er produsert av BBK i Kina, mens Elta sin 8883 er produsert av Cosmic, også i Kina. Så det er nok ikke samme spilleren. Men mange av produsentene bruker felles kompinenter fra andre produsenter, som fjernkontroll, dvd skuffe og display.

Hva er det du ikke er fornøyd med på Elta 8883 ? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...