moshpit Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Jeg prøver å installere software fra cden, men det går ikke. Jeg har også prøvd å laste ned og installere, men det går ikke det heller. Dette er en av feilmeldningene jeg får: Har dette noe med Service Pack 2 å gjøre kanskje?! ps: Er så greit når de sier jeg skal kontakte "support personnel". Da løser det seg Endret 25. oktober 2004 av moshpit Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 jeg fikk jo installert da.. etterhvert.. ved å tukle litt i registeret.. men jeg får ikke K700 til å bli gjenkjent på pcen.. jeg bruker en dcu-11 kabel.. hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
THacker Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Virker som du ikke har tilgang til å legge inn noe på din egen pc. Selv har jeg ikke sp2, men dette kan jo være grunnen da hovedpoenget med denne pakken er "sikkerhet" (fra microsoft... hah!) Er du sikker på at du har administrator rettigheter på profilen du bruker? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Ja, jeg mener det. Det er den eneste profilen som brukes. Jeg fikk installert programmene ved at jeg tillot "system" å bruke registernøklene.. på en eller annen måte.. hmm sikkerhet ja.. fantastisk.. Men problemet nå er at den ikke finner mobilen.. :s Lenke til kommentar
THacker Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Og mobilen er "synlig"? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Nei, altså. Når jeg plugger ledninga inn på pcen kommer det opp.. Usb device--> DCU-11--> K700 modem *et eller annet*. Og det står "maskinvaren er installert og klar til bruk"... Men ingen av programmene finner den.. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 åhh.. nå skulle jeg installere phone manager .. bare det .. fordi jeg tenkte kanskje at det hjalp litt.. men nå ble alle de andre programmene borte.. bare mms home studio har jeg nå.. hva skjer her a? Den finner ikke mobilen!!! *grine* Lenke til kommentar
THacker Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Trodde du hadde usb adapter jeg.... har ikke peiling på kabel.... Men for all del! kjøp nå USB dongleda! Jeg har denne, og den funker fett... Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 ja har usb Kabel ja.. ikke BT adapter.. :( Har ikke råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå