Semental Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei Jeg sitter her med mitt X800 PRO VIVO og skal modde det til XT. lurer på hva slags kjøler jeg bør investere i.. og hvor mye kan jeg da klokke kortet med en god kjøler etter --> xt mod. Takker Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Luft -> ATI Silencer 4 Har denne på mitt kort, kjører det på standard XT innstillinger. Vann -> AquaComputer Endret 25. oktober 2004 av Bazer_Punk Lenke til kommentar
Semental Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Og Artic Silver 5 er helst ønskeligt i tillegg da eller ? Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 tja, Artic cheramique kunne vert å foretrekke tror ej, men ej brukte berre den som følgte med på minnebrikkene og AS-5 på GPUen Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 tja, Artic cheramique kunne vert å foretrekke tror ej, men ej brukte berre den som følgte med på minnebrikkene og AS-5 på GPUen Så det er ikke noe bakside ved goop på minnebrikkene? Sitter med tuben i hånden selv nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå