asad Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvilken av disse to bør jeg egentlig velge? Noen forslag? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 K700, pga. Bluetooth,41mb minne, høyere oppløsning på skjermen, bedre kamera. sikkert mere men nå skal jeg legge meg og se på hi-fi katalogen åsså er det C.S.I. Miami Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 K700, pga. Bluetooth,41mb minne, høyere oppløsning på skjermen, bedre kamera. sikkert mere men nå skal jeg legge meg og se på hi-fi katalogen åsså er det C.S.I. Miami jasså, det er såpass mye bedre ja.... de bruker den i c.s.i altså?hehe. Hmm...det der med blootooth, hvordan kan jeg bruke det i "praksis" ? sitter på en nokisa 3510. tror jeg vil merke forskjell. hehe. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 hehe næi:P tror ikke de jør det Hvordan det fungerer? du tar på bluetooth på din mobil og den mobiln/pc`n/headsettet du skal ha kontakt med åsså går du på f.eks. bilder og trykker send med bluetooth:P åsså godtar kontakten og du sender bluetooth headsett fungerer slik at bluetoothen holder kontakt med både headsett og telefon, alså ingen ledninger og med pc`n så har du enten innebygget bluetooth støtte hvis ikke kjøper du en dongle slik at du kan overføre programer til og fra pc`n og til og fra mobilen;) synes bluetooth er HELT genialt. når jeg kjøpte min første mobil med bluetooth (t610) så trodde jeg ikke jeg komm til og ha bruk for de dærre blutooth tinga:P men dær tok jeg grundig feil savner det på denne mobilen men på neste mobil SKAL jeg ha! var litt rotete men har litt dårlig tid, så håper du fikk med deg de basice steppa om hvordan det fungerer i praksis? Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Er samme kamera på 500 å 700 Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 hehe næi:P tror ikke de jør det Hvordan det fungerer? du tar på bluetooth på din mobil og den mobiln/pc`n/headsettet du skal ha kontakt med åsså går du på f.eks. bilder og trykker send med bluetooth:P åsså godtar kontakten og du sender bluetooth headsett fungerer slik at bluetoothen holder kontakt med både headsett og telefon, alså ingen ledninger og med pc`n så har du enten innebygget bluetooth støtte hvis ikke kjøper du en dongle slik at du kan overføre programer til og fra pc`n og til og fra mobilen;) synes bluetooth er HELT genialt. når jeg kjøpte min første mobil med bluetooth (t610) så trodde jeg ikke jeg komm til og ha bruk for de dærre blutooth tinga:P men dær tok jeg grundig feil savner det på denne mobilen men på neste mobil SKAL jeg ha! var litt rotete men har litt dårlig tid, så håper du fikk med deg de basice steppa om hvordan det fungerer i praksis? ok, da skjønner jeg. Vurderer også se700i, men den er rådyr. Og da må jeg ta 4k ekstra studielån nå snart. heh. Litt kjipt hvis jeg går "lei" av den liksom. 2900 virker som en grei pris på k700... hvordan er bildekvaliteten da? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 hehe næi:P tror ikke de jør det Hvordan det fungerer? du tar på bluetooth på din mobil og den mobiln/pc`n/headsettet du skal ha kontakt med åsså går du på f.eks. bilder og trykker send med bluetooth:P åsså godtar kontakten og du sender bluetooth headsett fungerer slik at bluetoothen holder kontakt med både headsett og telefon, alså ingen ledninger og med pc`n så har du enten innebygget bluetooth støtte hvis ikke kjøper du en dongle slik at du kan overføre programer til og fra pc`n og til og fra mobilen;) synes bluetooth er HELT genialt. når jeg kjøpte min første mobil med bluetooth (t610) så trodde jeg ikke jeg komm til og ha bruk for de dærre blutooth tinga:P men dær tok jeg grundig feil savner det på denne mobilen men på neste mobil SKAL jeg ha! var litt rotete men har litt dårlig tid, så håper du fikk med deg de basice steppa om hvordan det fungerer i praksis? ok, da skjønner jeg. Vurderer også se700i, men den er rådyr. Og da må jeg ta 4k ekstra studielån nå snart. heh. Litt kjipt hvis jeg går "lei" av den liksom. 2900 virker som en grei pris på k700... hvordan er bildekvaliteten da? hmmm synes bildekvalitetet er ganske god jeg men gå på det "vanlige" forumet og finn et innlegg med mobilkamera bilder;) dær er det bilder tatt med k700 så får du dømme selv Hmm vurderer s700i jeg og.. men da går en hel lønn og det er litt små kiipt er også redd for og gå lei den, og det hadde vær domt når jeg hadde brukt så mye penger på den.. så hvis du ikke har behov for en mobil veldig får har, med en høy briefe faktor, er jo en konge mobb åsså da;) men hvis du ikke trenger det så hadde jeg godt får k700 holder i massevis til de fleste tror jeg Har du foresten lest testene til K500 og k700! Lenke til kommentar
joku Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 hehe næi:P tror ikke de jør det Hvordan det fungerer? du tar på bluetooth på din mobil og den mobiln/pc`n/headsettet du skal ha kontakt med åsså går du på f.eks. bilder og trykker send med bluetooth:P åsså godtar kontakten og du sender bluetooth headsett fungerer slik at bluetoothen holder kontakt med både headsett og telefon, alså ingen ledninger og med pc`n så har du enten innebygget bluetooth støtte hvis ikke kjøper du en dongle slik at du kan overføre programer til og fra pc`n og til og fra mobilen;) synes bluetooth er HELT genialt. når jeg kjøpte min første mobil med bluetooth (t610) så trodde jeg ikke jeg komm til og ha bruk for de dærre blutooth tinga:P men dær tok jeg grundig feil savner det på denne mobilen men på neste mobil SKAL jeg ha! var litt rotete men har litt dårlig tid, så håper du fikk med deg de basice steppa om hvordan det fungerer i praksis? ok, da skjønner jeg. Vurderer også se700i, men den er rådyr. Og da må jeg ta 4k ekstra studielån nå snart. heh. Litt kjipt hvis jeg går "lei" av den liksom. 2900 virker som en grei pris på k700... hvordan er bildekvaliteten da? Har du lite penger k500. Har du mere penger k700. personlig ville jeg tatt k700, og S700 er alt for dyr. hadde heller tatt p910. Her er det bilde som er tatt med k700 Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 har lest mye om begge nå, det blir nok en k700 MEN, en veldig viktig ting for meg er batterikappasitet. Det stod det ikke særlig my om. Er vant til konge levetid på min nokia 3510i, hvordan er det med k700? Jeg kommer til å spille en del ( togturen går en del raskere ) og jeg ringer også to tre ganger om dagen. Kan noen med k700 uttale seg her? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Er samme kamera på 500 å 700 Sikker på det? da er det SINNSYKT varierende kvalitet iallefall.. http://amobil.no/art.php?artikkelid=11043&side=2 Lenke til kommentar
joku Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 har lest mye om begge nå, det blir nok en k700 MEN, en veldig viktig ting for meg er batterikappasitet. Det stod det ikke særlig my om. Er vant til konge levetid på min nokia 3510i, hvordan er det med k700? Jeg kommer til å spille en del ( togturen går en del raskere ) og jeg ringer også to tre ganger om dagen. Kan noen med k700 uttale seg her? hmmm... det var vell snakk om at det var dårli batteri levetid på k700 men etter man oppgraderte firmwaren så ble en bedre. batterien blir også bra etter en stund så de første ladningene kan det virke som batteriet går fortere tom. Jess hadde en 3510. den kunne holde sæ en uke før den gikk tom for batteri. :!: Lenke til kommentar
joku Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Er samme kamera på 500 å 700 Sikker på det? da er det SINNSYKT varierende kvalitet iallefall.. http://amobil.no/art.php?artikkelid=11043&side=2 I denne linken ser jeg bare forsjellen på skjermen. Ikke forskjell på kamera. Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 har lest mye om begge nå, det blir nok en k700 MEN, en veldig viktig ting for meg er batterikappasitet. Det stod det ikke særlig my om. Er vant til konge levetid på min nokia 3510i, hvordan er det med k700? Jeg kommer til å spille en del ( togturen går en del raskere ) og jeg ringer også to tre ganger om dagen. Kan noen med k700 uttale seg her? hmmm... det var vell snakk om at det var dårli batteri levetid på k700 men etter man oppgraderte firmwaren så ble en bedre. batterien blir også bra etter en stund så de første ladningene kan det virke som batteriet går fortere tom. Jess hadde en 3510. den kunne holde sæ en uke før den gikk tom for batteri. :!: hmm. lader min 3510i hver 5 dag eller noe, ved hyppig bruk, hvor ofte vil jeg måtte lade k700 cirka? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 sikker hvær 2dag eller noe men lader alltid mine telefoner om natta jeg, liker og ha fullt batteri;) spess nå som jeg jobber:P 6610i èn holder 7timer og 43minutt med radien på konstant, på med høytalern, og fullt volum så holder nesten hele arbeidsdagen Lenke til kommentar
joku Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) hmm. lader min 3510i hver 5 dag eller noe, ved hyppig bruk, hvor ofte vil jeg måtte lade k700 cirka? Er ikke sikker på hvor ofte du må lade k700. Kansje hver 3 dag på det beste, men er usikker. Endret 25. oktober 2004 av joku Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 hva mes siemens S65, er den verdt 500kr extra? Lenke til kommentar
joku Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 hva mes siemens S65, er den verdt 500kr extra? Jeg syns ikke smiens s65 er så bra. hvis du klare deg uten mp3, radio og litt dårligere skjerm så er s65 bra for deg. så får du jo MP kamera med bra kvalitet og støtte for minnekort. men vil du ha litt mer funksjoner og klarer deg med 41 MB og med vga kamrea da burde du gå for k700 Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 hva mes siemens S65, er den verdt 500kr extra? Jeg syns ikke smiens s65 er så bra. hvis du klare deg uten mp3, radio og litt dårligere skjerm så er s65 bra for deg. så får du jo MP kamera med bra kvalitet og støtte for minnekort. men vil du ha litt mer funksjoner og klarer deg med 41 MB og med vga kamrea da burde du gå for k700 Mp3 har jeg ipod til , så det er unødvendig. Radio er kanskje litt kjekt å ha... så var det det med skjermen....vil egentlig ha best kvalitet. Uff. Kunne ikke penger vokst på trærne?Hadde kjøpt en s700i Lenke til kommentar
joku Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Mp3 har jeg ipod til , så det er unødvendig. Radio er kanskje litt kjekt å ha... så var det det med skjermen....vil egentlig ha best kvalitet. Uff. Kunne ikke penger vokst på trærne?Hadde kjøpt en s700i du kan vel vudere sjøl hva du skal ha. Har hørt flere som har angret at dem har kjøpt s65 en dem som har kjøpt k700. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Er samme kamera på 500 å 700 Sikker på det? da er det SINNSYKT varierende kvalitet iallefall.. http://amobil.no/art.php?artikkelid=11043&side=2 I denne linken ser jeg bare forsjellen på skjermen. Ikke forskjell på kamera. Bildene er nokk overført til pc`n og hvis det da hadde vært samme kamera.. skulle det ikke da hatt samme kvalitet på pc`n!? men sikkert JOKU som har rett... Endret 26. oktober 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå