wolf5 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hvilken DVD brenner bør jeg kjøpe (DVD+CD brenner i ett)? Hvilken har kvalitet og støtter "alt"? Ønsker å kunne brenne dual layer. Øvre prisgrense er rundt 1500,- Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Nec 3500a koster 700,- og er rask og fin. (kommer i sølv også) Lenke til kommentar
thoering Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Plextors 16x DVD-brenner med 4xDual-layer støtte begynner å ankomme landet snart. King of Quality ;-) Dyr dog... Godt fornøyd med NEC 3500 selv :-) Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Jeg kjøpte ein ny BenQ DW1620 DVD brenner på Norwaydisc.no og den skal vere utrolig bra. etter min mening bedre enn de to andre som er nevt. Viss du vil ha mer informasjon så TA deg tid til å lese igjennom denne Guiden , den vil svare på de fleste spørsmåla dine. Veldig god guide der du lerer litt også peewee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå