lelle Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei! Har noen greie på hvor mye batteri mp3-spilleren på Nokia 6230 drar? Hvor lenge vil en telefon med fulladet batteri kunne spille av? Er også interessert hvis noen har erfaringer med batteritiden på andre mp3-spillende mobiltelefoner Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hei! Har noen greie på hvor mye batteri mp3-spilleren på Nokia 6230 drar? Hvor lenge vil en telefon med fulladet batteri kunne spille av? Er også interessert hvis noen har erfaringer med batteritiden på andre mp3-spillende mobiltelefoner ca. 10 - 15 timer.... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) er ikke det litt veldig mye? har den telefonen, og har ikke pøvd og spille den ut helt. satser på mellom 3 - 7timer. spørs om du har på høytaler ikke.(ørepropper) Endret 27. oktober 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 er ikke det litt veldig mye? har den telefonen, og har ikke pøvd og spille den ut helt. satser på mellom 3 - 7timer. spørs om du har på høytaler ikke.(ørepropper) Jeg har prøvd - klarte nesten 13 timer med ørepropper, enda jeg ikke ladet mobilen full opp første gang den ble ladet! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 ganske bra det, den slår ipod! får snart 256MB minnekort til min 6230 masse mp3 da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå