mbst Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Kjøpte meg en Nokia 1100 for litt siden etter at min 3310 i praksis tok kvelden. Stort sett veldig godt fornøyd med den! [Har Chess kontantkort] Men oppdaget at den har samme begresning som min tidligere telefon når det kommer til kontaktlista. Navnene i den kan ikke være lenger enn 14 bokstaver hvis de legges inn på SIM-kortet, og 16 hvis de legges inn på telefonen. Tilsvarende begrensninger gjelder også for huskeliste-funksjonen. Veldig irriterende. Vet telefonen ikke er en knalldyr business-telefon, men bedre enn dette bør den da klare! Hvem trenger vel 200-250 personer i lista når så godt som ingen kan få sine fulle navn? Nei, gi meg heller ~100 stk med ~30 tegn! Lurer på om det er noen måte å "fikse" dette på? Er det telefonen eller SIM-kortet som er skyld i denne begrensningen? Har lest at det snart kommer SIM-kort med mer minne. Vil det være noen automatikk i at et slikt kort vil kunne hjelpe meg? Endret 25. oktober 2004 av mbst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå