wolf5 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Er det mulig å kjøpe en ekstra PSU(strømforsyning) til maskinen min? Jeg har plass til 2 stykk av dem, men ulempen er at det strømforsyning nummer 2 må være av en type som slåes på ut fra om den andre er slått på, da signal fra hovedkort kun kan nå den ene. Finnes det slik strømforsyning som sjekker om det er strøm fra PSU1 og dermed også leverer strøm selv? Istedet for å bytte ut eksisterende 340W PSU (chieftec). Vil prisen for en slik en være verdt det? Dumt å måtte kjøpe en helt ny en bare for å komme opp 60W. Dette ifm med kjøp av en Radeon X800XT. Har 4 stykk harddisker i kassen + et par CDROM. Fra før har jeg en Radeon 9700Pro som sikkert tar sitt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Denne omhandler PSU, ikke kabinett. Flyttes. Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Var da merkelig sted å stappe PSU emner. Vil nå ikke si at det er direkte overklokking relatert, men spørsmålet er det samme... noen som vet? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det er fullt mulig, men jeg vil fremdeles anbefale deg å gåt til anskaffelse av en ny og større strømforsyningen når du like greit må ut med penger for en liten en. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Sånn kobler du sammen to strømforsyninger. Jeg har en kabel for å koble sammen to stk, den fulgte med kabinettet. Vet ikke om du får kjøpt sånne i "løsvekt". Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Tok og bestillte meg en 500W PSU. Var rimelig nok i pris: Aspire ATX-AS500W for 588,- Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Har selv brukt 2x PSU, men da "hotstarta" jeg det ved å ha en fast ledning på ATX-kontakten og skrudde strømbryteren av/på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå