Gå til innhold

Er disse brikkene noe bra?

hylo

Anbefalte innlegg

Det kan godt hende at OCZ overklokker som en drøm, men skal bare prøve å klokke dem, ikke bruke de klokka  ;)

Spiller ingen rolle om du skal klokke eller ei. OCZ R2 brikkene er blant de kjappeste og mest kompatible brikkene du får tak på. De har dem på netshop til 2600,- og utseende på de brikkene er helt sykt. Chrome finnish!! Du kan speile deg i dem. Fikk bare en feeling om at du lener deg over på corsair pga utseende.

Brukte endel forskjellige corsair en stund, og for all del de er bra men.. De klarer ikke alltid å kjøre på oppgitte timings og frekvenser på diverse hovedkort.

Men etter jeg byttet til ocz så har jeg ikke hatt ett eneste problem med timings, frekvens eller kompabilitet.

Dette er min og ett par kompisers mening. (di sitter tillfeldigvis her og maser på meg ;) )

Endret av 8-Ball
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du valgte riktig ram :thumbup:. OCZ er entusiastens valg på de fleste hastigheter. Eneste reele konkuransen er Crucial Ballistix, men dette er bare på pc 3200 athlon 64. Det er bare å se hva pc journalistene setter opp på de ekstreme maskinene sine.

Lenke til kommentar
Du valgte riktig ram :thumbup:. OCZ er entusiastens valg på de fleste hastigheter. Eneste reele konkuransen er Crucial Ballistix, men dette er bare på pc 3200 athlon 64. Det er bare å se hva pc journalistene setter opp på de ekstreme maskinene sine.

Nå sitter jeg her og gliser med den nye rammen min. Hadde noen startproblemer, men så ble alt bare gøy! :D:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...